خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Faily Brakes مود اندروید

دانلود بازی Faily Brakes مود اندروید

آپدیترایگان
Faily Brakes
  • آپدیت
  • نسخه 30.1
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ارکید Faily Brakes در فراروید!

موضوع بازی:

Faily Brakes یک بازی جذاب و فوق العاده دوس داشتنی از سبک بازی های آرکید و ماشین سواری از استودیوی Spunge Games Pty  می باشد. در این بازی جذاب شما در نقش راننده ای به نام Phil Faily هستید. شما در حال رانندگی بودید که ناگهان متوجه می شوید ترمز شما بریده است و از روی کوه به دره سقوط می کنید. در این موقعیت خطرناک باید ارامش خود را حفظ کنید و در سراشیبی ها شما باید سعی کنید ماشین را هدایت کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.9 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

همانطور که گفتیم در بازی Faily Brakes ترمز ماشینتان خراب می شود و به همین دلیل در یکی از پیچ های جاده ماشین از مسیر خود منحرف می شوید. شما وارد دره کنار جاده می شوید. شما باید با کنترل ماشین افسار گریخته و بی ترمز و هدایت به موقع آن به سمت چپ و راست از برخورد با موانع متعددی که در مسیر وجود دارد ممانعت نموده و جان خود را حفظ کنید. در مکان های مختلف ماشین را هدایت کنید و از درختان و سنگها و ترافیک و قطار دوری کنید و سکه های موجود در مسیرتان را جمع آوری کنید و بدین ترتیب امیتاز به دست آورید تا بتوانید وسایل نقلیه منحصر به فردی را در Faily Brakes آنلاک کنید. هر چه بتوانید با ترمز بریده ، طول مسافت بیشتری ماشین را هدایت کنید امتیاز بیشتری کسب می کنید. علاوه بر این در طول مسیر هدایت اتومبیل سکه هایی نیز وجود دارد که با جمع کردن آنها می توانید نسبت به آزاد کردن ماشین های جدید ، مستحکم و لوکس اقدام کنید.

جمع بندی:

اگر شماهم به دنبال یک بازی ماشین سواری جذاب و هیجانی هستید! این بازی گزینه مناسبی برای شما می باشد. شما می توانید بازی ترمز از کار افتاده را  از فراروید دریافت کنید.

Faily Brakes
بازی Faily Brakes توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *