خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی 3DTuning: Car Game & Simulator مود اندروید

دانلود بازی 3DTuning: Car Game & Simulator مود اندروید

آپدیترایگان
3DTuning: Car Game & Simulator
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم داکنون دانلود بازی شبیه ساز 3DTuning: Car Game & Simulator در فراروید!

موضوع بازی:

3DTuning  یک بازی ماشینی جذاب و خوش ساخت از استودیو بازی سازی 3DTuning می باشد. بازی است که به طور خاص با این هدف طراحی شده که شما بتوانید خودروهای دلخواه خود را بسازید، ویرایش و یا رنگ آمیزی کنید. در این بازی، شما می‌توانید انواع مختلف خودروهای لوکس و مدرن در دنیا را انتخاب کنید. بعد از شخصی‌سازی آن‌ها، به تجربه رانندگی با هریک بپردازید. در این بازی بیش از 1000 اتومبیل قرار دارد که می توانید آن ها را انتخاب کنید و سپس آن ها را سفارشی کنید. امتیاز به دست اورده بازی درگوگل پلی 3.9 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

آغاز بازی 3DTuning ، شما باید خودروی دلخواه خود را از بین تعداد متعددی از گزینه‌ها انتخاب و وارد مرحله تیونینگ شوید. همچنین شما می‌توانید چراغ‌ها، تایرها و دیگر اجزای خودرو را مطابق با سلیقه خودتان تغییر داده و از تجربه کاستومایز کردن گسترده بازی لذت ببرید. علاوه بر این شما می‌توانید اتومبیل دلخواه خود را به لحاظ فنی هم ارتقا داده و خصوصیات آن را تقویت کنید و در نهایت نتیجه را در خیابان تست کنید.

شما هم به مجموعه ای عظیم از قطعات مختلف دسترسی دارید. به راحتی می توانید ماشین هایتان را در 3DTuning تیونینگ کنید. همچنین، این بازی دائماً در حال آپدیت است و گیمر ها می توانند همیشه انتظار یک آپدیت هیجان انگیز را داشته باشند و ماشین ها و قطعات جدید دریافت کنند. بازی به ماشین های مدل روز بسنده نکرده است. افرادی که به ماشین های کلاسیک هم علاقه دارند می توانند ماشین های کلاسیک خودشان را در این بازی تیونینگ کنند.

جمع بندی:

از لحاظ محتوایی، تنوع و عمق کم نظیری در بازی وجود دارد. تعداد ماشین ها و برند ها و قطعات به شکل خفنی هستند و برای مدت ها شما را سرگرم خودشان خواهند کرد. از لحاظ بصری، فضای گرافیکی بازی در یک کلام عالی است و سطح واقعگرایانه و باور پذیر بودن این بازی مثال زدنی و بسیار عالی است. شما می توانید بازی از تیونینگ سه بعدی را از فراروید دریافت کنید.

 

 

3DTuning: Car Game & Simulator
بازی 3DTuning: Car Game & Simulator توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *