خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Galaxy Invader: Alien Shooting مود اندروید

دانلود بازی Galaxy Invader: Alien Shooting مود اندروید

آپدیترایگان
Galaxy Invader: Alien Shooting
  • آپدیت
  • نسخه 2.9.30
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Galaxy Invader: Alien Shooting در فراروید!

موضوع بازی:

Galaxy Invader: Alien Shooting یک بازی اکشن و سرگرم کننده استودیو بازی سازی ONESOFT برای دستگاه های اندروید می باشد. در آینده ای دور ، بشریت بر روی کهکشان گسترش یافته و به پیشرفت رسیده. روزی ، یک ارتش بیگانه مرموز ازبخش مختلف ظاهر می شود و به سیارات مرزی حمله می کنند. جنگ برای بقای انسان ها آغاز می شود. شما در بازی  به عنوان خلبان وظیفه‌شناس یک سفینه فضایی هستید که، باید از كهكشان در برابر دشمنان مهاجم دفاع كنید. این بازی بسیار پر طرفدار و پر دانلود است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

اکنون در Galaxy Invader: Alien Shooting یک ارتش از بیگانگان برای نابودی بشر ظاهر می شود و شروع به حملات گسترده می کند. پس شما برای دفاع از جان افراد و بقای بشریت باید دست به کارشوید. سوار بر سفینه فضایی خود شوید و با انجام تیراندازی های پی در پی مانع نفوذ آنها شوید. حالت های مختلفی در بازی وجود دارد که در آن نقش آفرینی کنید. چالش های منحصر به فردی را تجربه کنید. این چالش ها به طور مداوم با مطالب جدید به روز می شود.

برای افزایش قدرت خود سفینه فضایی تان را به شکل جدید ارتقا نکامل و تکامل دهید و قدرت جدیدی بدست آورید. طیف گسترده ای از سفینه های فضایی در Galaxy Invader: Alien Shooting برای جمع آوری ، هر یک با مهارت و playstyle منحصر به فرد وجود دارند که در صورت داشتن امتیاز مناسب قادر به خرید آنها هستید. سفینه فضایی خود را انتخاب کنید ، مهاجمان بیگانه را نابود کرده و از کهکشان محافظت کنید. به آنها نشان دهید که قهرمان داستان چه کسی است.

جمع بندی:

کنترل ها بسیار ساده و کاملاً ریسپانسیو هستند. تنها کافی است انگشت تان را روی صفحه نمایش دستگاه تان قرار داده و به اطراف حرکت دهید تا سفینه جنگنده فضایی را به سمت بالا و پایین و یا چپ و راست هدایت کنید. اگر شماهم این سبک از بازی را دوست دارید! بازی مهاجمان کهکشان را از فراروید دریافت کنید.

 

Galaxy Invader: Alien Shooting
بازی Galaxy Invader: Alien Shooting توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *