خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Merge Tower Defense 3D مود اندروید

دانلود بازی Merge Tower Defense 3D مود اندروید

آپدیترایگان
Merge Tower Defense 3D
  • آپدیت
  • نسخه 0.1
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی استراتژی Merge Tower Defense 3D در فراروید!

موضوع بازی:

Merge Tower Defense 3D از استودیوی ویتنامی Skylink Studio در سبک استراتژیکی و برج دفاعی می باشد. این بازی با ادغام گیم پلی و مکانیک های دفاع از برج، لحظات  هیجان انگیزی را برای شما فراهم می کند. از سکه ای که به دست می آورید برای باز کردن قفل شخصیت های قوی تر استفاده کنید و آنها را با هم ادغام کنید تا شخصیت های بیشتری را باز کنید. این بازی در گوگل پلی نیز موجود است.

در ادامه…

Merge Tower Defense 3D یک بازی خوش ساخت و سرگرم کننده است که در آن شما در نقش گروهی از الهه های مبارز هستید که علیه نیروهای شیطانی دشمن قیام کرده اند. آن ها وظیفه محافظت از دروازه های شهر را بر عهده دارند و شما کسی هستید که آن ها را مدیریت و رهبری خواهد کرد. همانطور که از عنوان بازی Merge Tower Defense 3D هم مشخص است،شما در این بازی باید با ترکیب و ادغام کردن نیروها، آن ها را ارتقاء دهید. نحوه کار ساده است. با ترکیب کردن دو نیروی یکسان با یکدیگر، یک نیروی قوی تر بسازید.شما باید با ادغام دو برج دفاعی میتوانید آن را ارتقا دهید و نیروی ارتش خود را چند برابر کنید تا هیچ دشمنی قصد شکست شما را نداشته باشد.

از ویژگی های بازی Merge Tower Defense 3D عبارت است از: بیش از ۳۰ شخصیت زیبا برای باز کردن قفل. نقشه های مختلف برای تسخیر. مبارزه دشوار رئیس برای آزمایش استراتژی شما. کیفیت گرافیک و صدا درجه یک. اکنون برای ادغام و دفاع از پادشاهی خود در برابر هیولاها بازی کنید. در این بازی بیش از 10 شخصیت های مختلف وجود دارد و گرافیک بازی فوق‌العاده است که به شما تجربه یک بازی جذاب را می دهد. استفاده آسان از امکانات و دکوراسیون فانتزی و رنگ های مختلف طرفدار زیادی را به خود اختصاص می دهد.

جمع بندی:

اگر به بازی های استراتژیکی علاقمند هستید! من به شما این بازی خوش ساخت و جذاب را پیشنهاد میکنم. شما میتوانید بازی ترکیب برج های دفاعی را از فراروید دریافت کنید.

Merge Tower Defense 3D
بازی Merge Tower Defense 3D توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *