خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Tank Stars مود اندروید

دانلود بازی Tank Stars مود اندروید

آپدیترایگان
Tank Stars
  • آپدیت
  • نسخه 1.8
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Tank Stars در فراروید!

موضوع بازی:

Tank Starsیک بازی سرگرم کننده در دسته بازی های ارکید از استودیوی بازیسازی Playgendary برای اندرویدی ها میباشد. بازی گیمپلی ساده و خلاقانه ای دارد، شما باید زاویه مناسبی برای شلیک انتخاب کنید و سپس موشک و توپ های خودتان را به سمت دشمنتان پرتاب کنید. در هر نوبت از بازی میتوانید تانک خود را کمی عقب و یا جلو ببرید و زاویه دلخواه را پیدا کنید، زمین بازی ناهمواری های زیادی دارد و اگر شما اشراف بیشتری روی بازیکن حریف داشته باشید میتوانید بهتر تیراندازی کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.8 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

قابلیت ها و بمب های مختلفی در بازی Tank Stars وجود دارد که، بازی را از یکنواختی در می آورد. مثلا شما میتوانید از بمب های خوشه ای استفاده کنید و یا یک موشک حرارتی پرتاب کنید. مجموعه ای از تانک های قدرتمند که قرار است با ان ها وارد جنگ هایی مهیج شوید! در صفحه دو بعدی کنترل یک تانک در اختیار شما قرار داده می شود که باید حریف مقابل را از بین ببرید و به کسب امتیاز بپردازید. بازی به شکل آنلاین و آفلاین است یعنی شما میتوانید به همراه دوستان خود یا با دیگر بازیکنان آنلاین به رقابت بپردازید. گیمپلی به شکل نوبتی است و هر نفر یک دور واکنش نشان میدهد و بعد از آن باید منتظر باشد که به او حمله شود. هر دور بازی خیلی طولانی نیست.
Tank Stars دارای سه مود مختلف است،بازی آنلاین، رقابت داستانی و مبارزه با هوش مصنوعی و بازی دو نفره به شکل آفلاین، هرکدام از این حالت ها طراحی خاص خود را دارند و جز جذابیت های بازی به حساب می اید. بعد از بردن حریفان به شما صندوقچه هایی جایزه را می دهند. در هر کدام از این صندوق ها جوایزی وجود دارد که با استفاده از آن میتوانید تانک خود را ارتقا دهید و یا قفل مدل جدیدی آزاد کنید.

جمع بندی:

بازی دارای گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج، کنترلرهای لمسی خوب و گیم پلی اعتیاداور است. شما می توانید بازی نبرد تانک‌ها را از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

Tank Stars
بازی Tank Stars توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *