خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی World War Warrior – Survival مود اندروید

دانلود بازی World War Warrior – Survival مود اندروید

آپدیت
World War Warrior - Survival
  • آپدیت
  • نسخه 1.0.8
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 40% 40%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی استراتژیک، اکشن World War Warrior در فراروید!

موضوع بازی World War Warrior:

یک بازی در ژانر اکشن است سبک و سیاقی مشابه با عناوین استراتژیک و برجک دفاعی دارد که شما می‌توانید با حضور یافتن در ماموریت‌های مختلف آن، خود را برای یک نقش‌آفرینی دلاورانه آماده کنید. نبرد در خیابان‌های شهر، مناطق برفی، جزیره‌های متروکه، جنگل‌های سرسبز و … از جمله مناطقی هستند که شما باید نبرد را از این دیدگاه‌ها تجربه کنید. امکان بهره‌گیری از انواع تجهیزات نظامی، اسلحه، برجک‌های دفاعی، ماشین‌های مخصوص جنگ از مهم‌ترین امکانات است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

World War Warrior یک بازی تیراندازی در سبک جدید جنگ جهانی دوم است. گرافیک زیبا و عملیات جالب مطمئناً تجربه جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد. دارای یک خط داستانی است که در حقیقت مکالمات بین شما و فرمانده تان است. در هر مرحله از کمپین بازی، شما با دشمنان متفاوتی رو به رو می شوید و دستورات لازم برای جنگیدن با آنها را از فرمانده تان دریافت می کنید. بازی دارای سرباز های پیاده نظام، سگ های حجومی، سرباز های چتر باز، سرباز های تک تیرانداز است. همچنین داراب کشتی های جنگی، کریر های جنگی، تانک، خودرو های مختلف زرهی و…  است. انواع سلاح های کلاسیک روی صحنه می آیند، تپانچه، تفنگ ساچمه ای،  اسلحه ضد تانک و … می آیند تا قدرت شلیک فوق العاده خود را تجربه کنید.

از ویژگی های بازی World War Warrior عبارت است از: شبیه‌سازی بسیار عالی ماموریت‌ها، امکان تجربه نبرد جهانی در مناطق محیطی مختلف، امکان شرکت در نبردهایی با استراتژی خاص و منحصر به فرد، امکان بهره‌گیری از ده‌ها اسلحه و تجهیزات پیشرفته نظامی، امکان ارتقای تجهیزات و بهبود روند نبردها و….

جمع بندی:

افکت ها و انیمیشن های گرافیکی بازی هم عالی هستند و جلوه های ویژه خارق العاده ای برای بازی به وجود اورده است. شما می توانید بازی سرباز جنگ جهانی را از فراروید دانلود کنید.

World War Warrior - Survival
بازی World War Warrior - Survival توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *