خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Lep’s World 3 مود اندروید

دانلود بازی Lep’s World 3 مود اندروید

آپدیترایگان
Lep's World 3
  • آپدیت
  • نسخه 5.3.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 21
  • نظر: 3
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Lep’s World 3 در فراروید!

موضوع بازی Lep’s World 3:

Lep’s World 3 محبوب و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن، آرکید و 2D از استودیوی nerByte GmbH برای اندرویدی ها می باشد. در بازی شما در نقش شخصیت دوست داشتنی بازی یعنی لِپ قرار دارید. داستان از این قرار است که یک روز زیبای آفتابی در روستای لپرچون در زیر نور آفتاب لپ و دوستانش مشغول استراحت بودند که ناگهان ابر تیره تمامی آسمان را پوشاند و رعد برق همه جا را فرا گرفت. جادوگر شیطانی پدیدار شد و تمامی مردم روستا و طلاهای آنان را به سرقت برد به جز لپ که فرار کرد. حال لپ قصد دارد خانواده و دوستان خود را نجات دهد، پس در این راه به او کمک کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

همانطور که گفتیم لپ تنها کسی است که، در Lep’s World 3 فرار می کند. در حال حاضر تنها کار لپ برای صرفه جویی در دوستان و خانواده خود است. به  لپ کمک کنید ترول های تند و زننده در این ماجراجویی زیبا را شکست دهید. کنترل شخصیت اصلی و گیم پلی بازی مانند نسخه قبلی است. دکمه‌های جهت دار چپ و راست جهت حرکت افقی، دکمه‌‌ی با فلش رو به بالا برای پرش و در آخر دکمه‌ی دیگری برای پرتاب میوه‌ی کاج به سمت دشمنان وجود دارد. این کاج‌ها محدود هستند و میتوانید در طول بازی با شکستن آجرهای معمولی یا جایزه دار آنها را پیدا کنید. هر مرحله دارای محدوده زمان مشخصی است و اگر بازیکن تا انتهای آن زمان به رنگین کمان در انتهای مرحله نرسیده باشد، باید مرحله را مجددا از اول برود.

از ویژگی های بازی Lep’s World 3 عبارت است از: کنترل آسان بازی، دارای محیط شاد و زیبا. دارای بیش از ۱۲۰ مرحله، گرافیک زیبا با رزولوشن بالا. دارای ۵ دشمن سرسخت در پایان بازی، بازی بیش از 120 سطح متفاوت برای سرگرمی شما، وجود فضایی گرافیکی فانتزی هیجان انگیز، 5 جهان مختلف با موضوعات جذاب، 22 دشمن وحشتناک و چالش برانگیز، 4 شخصیت مختلف، قابلیت بازی چند نفره، گرافیک بالا با جزئیات بیشتر نسبت به نسخه قبلی، داشتن فضایی جذاب به مانند بازی مشهور ماریو و…

جمع بندی:

یکی از بازی های محبوب و دوس داشتنی است. اگر شماهم از علاقه مندان به این سبک از بازی ها هستید! می توانید بازی جهان لپ از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

 

Lep's World 3
بازی Lep's World 3 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات
  1. سلام بازی لوتی آباد رو هم مزارید

  2. سلام عالی بود میشه بازی لوتی آباد ۱و۲و۳و۴ رو بزارید نسخه مود برای ادامه ی بازی لوتی آباد باید پول بدید شما نسخه مود رو بزارید بدون پرداخت پول با تشکر از فراروید

  3. محمد طاها کوهساری

    عالی نصب کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *