خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی WindWings 2: Galaxy Revenge مود اندروید

دانلود بازی WindWings 2: Galaxy Revenge مود اندروید

آپدیترایگان
WindWings 2: Galaxy Revenge
  • آپدیت
  • نسخه 0.0.82
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی WindWings 2 در فراروید!

موضوع بازی:

WindWings 2 یک بازی ارکید و اکشن است. بازی از استودیوی ویتنامی GCenter است. بر اساس یک داستان فانتزی درباره یک سرباز است،که به طور اتفاقی با فاصله زمانی به آینده می رود. نبرد بین دو ارتش فضایی مربوط است. ارتش اول با عنوان مدافعان کهکشان (Galaxy Defenders) از موج حملات دشمنان که بیگانگانی از کهکشانی دیگر هستند. حالا بعد از چند وقت، دشمن  میدان نبرد بازگشته و هدفش این است که، کهکشان راه شیری را نابود کند. شما در نقش قهرمان از ارتش مدافعان کهکشان هستید. این بازی در گوگل پلی هم موجود است.

در ادامه…

بازی WindWings 2: Galaxy Revenge بر اساس یک داستان فانتزی در مورد سربازی ساخته شده است که به طور تصادفی از یک شکاف زمانی به آینده عبور کرده است. در آینده، مردم به سطح پیشرفته ای از علم و فناوری رسیده اند و شروع به جستجوی سیارات دوردست در فضا کردند. آنها بسیاری از کشتی های جنگی مدرن و قدرتمند را برای تحقق این رویا ایجاد کردند. سرباز بار دیگر به ارتش ملحق می شود تا به سفر برای یافتن سرزمین موعود برود.

ناوگان آنها با هیولاهای جنگی زیادی در فضا روبرو می شوند. آنها نه تنها به سفینه های فضایی حمله کردند، بلکه مستقیماً برای حمله به زمین حرکت کردند. در مواجهه با آن وضعیت متشنج، فرمانده به سرباز دستور داد تا برای مقابله با حملات دشمن بیاید. یک جنگ واقعی اغاز می شود. شما نقش سربازی را بازی خواهید کرد که کنترل کل سفینه فضایی را به دست می گیرد، از زمین محافظت می کند و سفینه های فضایی دیگر را رهبری می کند. نقشه های دشمن را نابود کنید و بشکنید.

از ویژگی های بازی WindWings 2  : قدرت حمله، سرعت سفینه فضایی خود را با موشک های لیزری، مگا بمب ها و آهنرباها ارتقا دهید. بازی تعادل خوبی دارد. دشوار است، مناسب هم برای مبتدیان و هم برای گیمرهای هاردکور. تجهیزات پشتیبانی زیادی برای کمک به سفینه فضایی برای افزایش توانایی رزمی.

جمع بندی:

یکی از جذاب ترین بازی جنگی فانتزی است. شما هم اگر دوستدار این بازی مخصوصا سری اولش هستید، می توانید این باز را در فراروید دانلود کنید.
WindWings 2: Galaxy Revenge
بازی WindWings 2: Galaxy Revenge توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *