خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Steppy Pants مود اندروید

دانلود بازی Steppy Pants مود اندروید

آپدیترایگان
Steppy Pants
  • آپدیت
  • نسخه 2.8.20
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Steppy PantsSteppy PantsSteppy PantsSteppy Pants

هم اکنون دانلود بازی ارکید Steppy Pants در فراروید!

موضوع بازی:

Steppy Pants یکی از بازی آرکید جالب است. این بازی استودیوی بازیسازی S Games Pty Ltd می باشد. واقع بینانه ترین شبیه ساز پیاده روی می باشد. شما باید در هنگامی که با موانعی مثل رانندگان و یا ناتوانی در ادامه مسیر قدم زدن در مسیرهای پیاده رو رو به رو می شوید ،خونسردی خود را حفظ کنید. در اینجا هم می خندید و هم گریه می کنید و یک بازی متفاوت را تجربه می کنید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 3.7 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در این بازی با قدم زدن در خیابان های مختلف، روزهای خوب قدیم را به خاطر می آورید. شاید این بهترین سرگرمی در جهان نبود، اما وقتی استپی شلوار را در مک و رایانه شخصی، بازی Steppy Pants می‌کنید، می‌توانید سطح جدیدی از سرگرمی را به پیاده‌روی خود بیاورید. از طریق مجموعه ای از مسیرهای پیاده روی چالش برانگیز بازی کنید و از موانعی مانند ترک ها، ماشین ها و… دوری کنید. تا جایی که می توانید بدون شکست راه بروید. همانطور که راه می روید، قفل شخصیت ها و لوازم جانبی جدیدی را باز می کنید.

باز کردن قفل شخصیت، به شما در Steppy Pants امکان می دهد واکر مخصوص شلوار Steppy خود را بسازید. این بازی بسیار فان  و بامزه است. راه رفتن شخصیت شما در بازی بسیار خنده دار و جالب است که باعث جذب شما به بازی می شود. همچنین این بازی یک گیم پلی اعتیاد اور خنده دار است. شاید تا به حال هیچ وقت قدم زدن برایتان جذاب نباشد، اما در این بازی بسیار فان و باحال است.

جمع بندی:

اگر شماهم علاقه به بازی های ساده و تفننی دارید این بازی یک گزینه بسیار عالی است و همچنین با یکبار بازی کردن به ان اعتیاد پیدا می کنید. شما می توانید Steppy Pants از فراروید دریافت کنید.

Steppy Pants
بازی Steppy Pants توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *