خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Hungry Dragon مود اندروید

دانلود بازی Hungry Dragon مود اندروید

آپدیترایگان
Hungry Dragon
  • آپدیت
  • نسخه 4.7
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Hungry Dragon در فراروید!

موضوع بازی:

Hungry Dragon یک بازی اکشن پروازی سرگرم کننده و دیوانه وار که همه و همه در منو هستند. این بازی از استودیوی بازیسازی معروف و معروف Ubisoft Entertainment برای اندرویدی ها است. اژدهایان وحشی را کنترل کنید و پرواز کنید، بسوزانید و در یک دنیای قرون وسطایی مملو از افسانه ها، هیولاها و طعمه های بی گمان خوشمزه ای بخورید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Hungry Dragon  شما می توانید در نقش 10 اژدهای مختلف باشید. اژدها ها،گرسنه و زخمی اتشین هستند. شما باید اژدها های وحشی پرواز آتش‌نفس را جمع‌آوری کنید. هر کدام از ان ها به روش خاص خود منحصر به فرد هستند. لباس‌های دیوانه را باز کنید تا سریع‌تر پرواز کنید، بزرگ‌تر بسوزید و بیشتر بخورید. حیوانات خانگی عجیب و غریب و موجودات عجیب و غریب را برای تقویت قدرت خود تجهیز کنید. با ضیافت با مردم شهر، هیولاها و طعمه های خوشمزه دیگر، سطح را بالا ببرید و تمرین کنید. پرواز کنید، دنیایی از دهکده ها، جنگل ها، تپه ها و شهر گابلین را کاوش و نابود کنید.

برای دسترسی به مناطق پنهان در جهان موانع را از بین ببرید. روستاها، جنگل ها، غارها، معادن و دیگر مکان های منحصر به فرد را بگردید و هر چیزی که سر راهتان دیدید را بخورید، هرچقدر شما بیشتر چیز بخورید ؛ امتیاز شما بیشتر میشود. از ویژگی های بازی Hungry Dragon: قفل لباس های دیوانه را باز کنید تا سریعتر پرواز کنید، بزرگتر بسوزانید، و بیشتر بخورید، حیوانات خانگی عجیب و غریب و موجودات عجیب و غریب را برای تقویت قدرت خود تجهیز کنید، با ضیافت با مردم شهر، هیولاها و دیگر طعمه های خوشمزه، سطح را بالا ببرید و تمرین کنید.

جمع بندی:

یک بازی بسیار خارق العاده در بین اژدها های عجیب است. من این بازی را به همه افراد گیم باز پیشنهاد میکنم. یک بازی عالی با کیفیت بسیار بالایی است شما می توانید بازی را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

Hungry Dragon
بازی Hungry Dragon توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *