خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Falcon Squad مود اندروید

دانلود بازی Falcon Squad مود اندروید

آپدیترایگان
Falcon Squad
  • آپدیت
  • نسخه Varies with device
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Falcon Squad  در فراروید!

موضوع بازی

Falcon Squad یک بازی اکشن و هوایی هیجان انگیز و محبوب است این بازی مهیج از، استودیوی بازیسازی ONESOFT برای اندرویدی های عزیز است. بازی درباره این است که، نوع بشر دچار یه حمله ناگهانی میشه، و بسیاری از کلونی هاشو تو این حمله از دست میدهد. شما یه قهرمان هستید که تو انزوا زندگی میکنید، ولی حالا برمیگردید توی پیماتونو تا توی نبرد علیه نیروهای بیگانه شیطانی هدایتش کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتیاز است. این بازی توسط کاربران اندرویدی میلیون ها بار دریافت شده است.

در ادامه…

داستان بازی Falcon Squad درباره این است که، در آینده ای نزدیک انسان ها تمام سیارات را کشف و خود را قدرتمندترین نژاد و افراد کهکشان می کنند. تمام نژادهای دیگر جمع می شوند و خود را مسلح می کنند تا نژاد بشری را نابود کنند و کهکشان را از ان خود کنند. حالا تمام انسان ها از این مسئله احساس ترس میکنند و باید یک قهرمان پیدا شود تا بتواند نژاد انسان را نجات دهد. با شکست نژادهای دیگر مانع از نابودی نژاد بشر شود. حال قهرمان داستان شمایید که سوار بر سفینه خود می شوید و با شلیک های پشت سر هم مهاجمان و نژاد جدید را نابود می کنید.

از ویژگی های بازی Falcon Squad، توسعه سطح با دشمنان بی‌شماری و باس‌های حماسی در پایان است. تا تجربه مبارزه همه را تحریک کند. باس ها به طرز عجیبی طراحی شده اند و همیشه با رفتارهای خشن و سریع چیزها را به سمت شما پرتاب می کنند. همیشه اقدامات عجیب و غریب زیادی وجود دارد که مبارزه را شدیدتر می کند. با این حال، رئیس‌های پاداش، پتانسیل سخاوتمندانه و کاملی را برای شما به ارمغان می‌آورند. باید بتوانید خودتان را توسعه دهید و سفینه‌های فضایی را ارتقا دهید تا در سفرتان با رئیس‌های سطح بالاتر مقابله کنید.

جمع بندی:

یکی از باحال ترین بازی های اکشن با خط داستانی جالب و جذاب است. اگر شماهم از دوستداران این سبک از بازی های اکشن هستید! می توانید بازی Falcon Squad  را از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

 

Falcon Squad
بازی Falcon Squad توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *