خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Jewels Legend – Match 3 Puzzle مود اندروید

دانلود بازی Jewels Legend – Match 3 Puzzle مود اندروید

آپدیترایگان
Jewels Legend - Match 3 Puzzle
  • آپدیت
  • نسخه Varies with device
  • اندروید Varies with device
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Jewels Legend - Match 3 PuzzleJewels Legend - Match 3 PuzzleJewels Legend - Match 3 PuzzleJewels Legend - Match 3 Puzzle

هم اکنون دانلود بازی پازلی Jewels Legend – Match 3 Puzzle در فراروید!

موضوع بازی:

Jewels Legend – Match 3 Puzzle یک بازی پازلی سرگرم کننده و اعتیاد اور است. این بازی از استودیوی بازی سازی LinkDesks LLC برای سیستم عامل اندروید است. شما در این بازی باید جواهرات یا الماس های هم رنگ را در کنار هم قرار دهید. با قرارگرفتن و از بین رفتن باعث می شود شما به جواهرات قلعه دست پیدا کنید. کاربران اندرویدی بازی را در گوگل پلی بیش از 5 میلیون بار دریافت شده است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.8 از 5.0 امتیاز است. یک بازی معروف و دوست‌داشتنی که هم برای کودکان و هم بزرگسالان مناسب است که توانایی تفکر منطقی شما را تقویت میکند.

در ادامه…

بازی Jewels Legend – Match 3 Puzzle، همانند بازی های ،تطبیق سازی پازلی و جوچین دیگر است. شما باید سه یا بیشتر از جواهرات رنگی را باید کنار هم قرار دهید تا از بین بروند. هر چه تعداد جواهرات بیشتر باشد، امتیاز بیشتری را به ازای از بین بردن هرکدام از ان ها دریافت می کنید. یک بازی اعتیادآور پرماجرا و هیجان‌انگیز و جلوه‌ای از جواهرات رنگارنگ است. این بازی پازل جواهرات را به خوبی و بسیار دقیق برای شما طراحی کرده است.

تبدیل به یک ستاره جواهرات شوید و قفل قلعه‌ها را باز کنید. بیش از 400 مرحله ی چالش آور و منحصر به فرد در بازی وجود دارد که، شما می توانید خود را به چالش بکشید. از ویژگی های بازی : بیش از 1000 مرحله اعتیاد آورد که مدام به تعداد آن ها اضافه می شود، دارای بیش از 230 قلعه چالش برانگیز است، 5 مسابقه متفاوت و 3 حالت بازی را دارد، وجود تقویت کننده‌های جادویی مفید برای به دست آوردن جواهرات، جایزه‌های روزانه رایگان، امکان بازی با دوستان و…

جمع بندی:

از سرگرم کننده ترین بازی های پازلی برای گذران اوقات فراغت است. این دسته از بازی ها شبیه به یکدیگر هستند. شما می توانید بازی Jewels Legend – Match 3 Puzzle را در سایت فراروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

 

Jewels Legend - Match 3 Puzzle
بازی Jewels Legend - Match 3 Puzzle توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *