خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Granny’s House مود اندروید

دانلود بازی Granny’s House مود اندروید

آپدیترایگان
Granny's House
  • آپدیت
  • نسخه 2.5.501
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 14
  • نظر: 0
محبوبیت 64% 64%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ترسناک و هیجانی Granny’s House در فراروید!

معرفی بازی:Granny’s House یک بازی محبوب و هیجانی در دسته بازی های ارکید است. شما در این بازی هیجان خالص را تجربه می کنید. این بازی را ز استودیوی بازیسازی Update Games منتشر کرده است. بازی مخصوص سیستم عامل اندروید است. این بازی به صورت رایگان است. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی4.1 از 5.0 امتیاز است.

درباره بازی:داستان بازی Granny’s House به این صورت است که،شایعه ای مرموز در گوشه و کنار یک شهر در حال گسترش است که پیرزن دیوانه شب بچه ها را می دزدد و آنها را در یک خانه متروکه زندانی می کند. بر اساس روایت ها مادربزرگ از عروسک آنابل هم وحشتناک تر است ، او بسیار بدتر از شر و دلقک های ترسناک است. در یکی از روز ها مادربزرگ دختر کوچولویی به اسم Dorothy را می دزدد. دوروتی در خانه مادر بزرگ ترسناک داستان ما زندایی می شود. شما باید به دوروتی کمک کنید تا بتواند از انجا فرار کند و خود را از دست پیرزن نجات دهد.

بازی جدید Granny’s House آمده است تا با دارا بودن چندین حالت مختلف و طیف عظیمی از مراحل شما را به یک بازی آرکید-ترسناک فوق العاده دعوت می کند. به شما تضمین دهد که گیم پلی اش برای تان تکراری نخواهد شد. شما می توانید حالت های مختلف بازی از جمله Escape یا Survivor یا Granny یکی را انتخاب کنید و وارد یک ماجراجویی سرتاسر هیجان انگیز و ترسناک شوید. در کنار حالت های تک نفره امکان بازی به صورت مولتی پلیر با دوستان و یا کاربران آنلاین سراسر دنیا هم امکان پذیر است. از ویژگی های کلی بازی می توان به در دسترس بودن حالت های مختلف برای مشغول شدن، صداگذاری فوق العاده و مملو از حس ترس، مشغول شدن در یک بازی چند نفره فوق العاده با دوستان و کاربران جهانی و…اشاره کرد.

جمع بندی: اگر به دنبال یک بازی هیجان انگیز و ترسناک هستید هرچه زودتر بازی Granny’s House را دانلود کنید. شما می توانید با این بازی خود را به چالش بکشید. این بازی را در فراروید به صورت رایگان می توانید دانلود کنید.

Granny's House
بازی Granny's House توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *