خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Can Knockdown 3 جدید مود اندروید

دانلود بازی Can Knockdown 3 جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Can Knockdown 3
  • آپدیت
  • نسخه 1.44
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود نسخه  1.44 بازی باحال Can Knockdown  در فراروید!

معرفی بازی Can Knockdown : پرتاب قوطی یکی از بازی های سرگرم کننده و دوس داشتنی، از استودیوی بازیسازی lnfinite Dreams برای دستگاه های اندروید می باشد. یک بازی اعتیاد اور است که شما با پرتاب توپ باید هدف های مورد نظر را بزنید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.4 از 5 است.

درباره بازی: در بازی Can Knockdown  شما با توپ هایی که در اختیار دارید، باید قوطی ها را که در فاصله های مختلف و در محیطی کاملا طبیعی و واقع گرایانه قرار گرفته اند، را نشانه گیری کنید و ان ها را بزنید. شاید با خود فکر کنید بازی Can Knockdown  یک بازی ساده و ابتدایی است. اما اشتباه میکنید! این بازی با محیط زیبا، واقع گرایانه و گرافیک بسیار عالی شما را به طرز عجیبی مجذوب خواهد کرد. این بازی به صورتی است که، شما باید قوطی های یک مرحله را منحدم و نابود کنید تا به مرحله بعد راه پیدا کنید. خوب است که بدانید هرچه بهتر توپ را پرتاب کنید، امتیاز بهتری کسب خواهید کرد. پس با دقت و هوشیاری بالا توپ ها را پرتاب کنید.

از ویژگی های خوب بازی

_نمایش دادن  مهارت خود در بازی می تواند باعث برد شما در بازی شود. همچنین شما می توانید دوستان خود را به چالش بکشید و یک بازی خفن را تجربه کنید.بازی سطوح مختلفی دارد که  از اسان رو به سخت جلو می رود. در این بازی انواع توپ و قوطی های مختلفی وجود دارد که شما می توانید در بین ان ها انتخاب کنید. گرافیک سه بعدی و بالا این بازی بسیار خیره کننده است.

جمع بندی: بازی Can Knockdown  تا به امروز 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل وپلی دریافت شده است. از محبوب ترین بازی در دسته ارکید به شمار می رود. ما امروز این بازی را در فراروید به صورت رایگان در اختیارتان قرارداده ایم. بازی را نصب کنید و نهایت لذت را از این بازی به دست اورید.

Can Knockdown 3
بازی Can Knockdown 3 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *