خانه » بازی » شبیه سازی » بازی SimCity BuildIt – سیم سیتی شهرسازی به سبک مدرن جدید + مود

بازی SimCity BuildIt – سیم سیتی شهرسازی به سبک مدرن جدید + مود

آپدیترایگان
SimCity BuildIt
  • آپدیت
  • نسخه 1.49.4.114336
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 70
  • نظر: 7
محبوبیت 78% 78%

اسکرین شات ها

دانلود نسخه جدید SimCity به همراه نسخه مود شده

هم اکنون نسخه 1.49.4.114336 به همراه نسخه مود در وبسایت فراروید قرار گرفت!

در قرن بیست و یکم، اساساً زمانی که در این دنیای زیرساخت‌های عجیب و غریب و مدرنیته زندگی می‌کنیم. در جایی که املاک و مستغلات سودمندترین شغل است، اگر این کار را با در نظر گرفتن جنبه های اقتصادی توسعه انجام دهید و محصولات و خدماتی را برای شکوفایی شهر خود با افزایش مهاجرت ایجاد کنید. و صنایع مورد نیاز شهروندان برای گذراندن زندگی آسوده. مدیریت ادارات متعدد، برای افزایش انعطاف پذیری و انضباط در بین شهروندان نیازمند قوانین و اجرای دقیق است.

بنابراین در اینجا ما اخبار هیجان انگیزی برای شما داریم، SimCity BuildIt فرصتی برای یادگیری و بهبود هوش معماری خود با تمرکز بر جنبه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی رهبری به شما می دهد. شما که شهردار هستید، انتخاب های عاقلانه و مورد نیاز را برای توسعه شهر جهانی خود و رقابت با جهان از هر نظر انجام دهید. زیباترین سایت ها را ایجاد کنید، زیرساخت ها را توسعه دهید و در معاملات شرکت کنید تا رشد کنید و شهر خود را خودکفا کنید.

پس از برآورده کردن نیازهای کالاهای ضروری، شهر خود را به شیوه ای سلطنتی مانند کازینو، مراکز خرید، مدارس، بیمارستان ها و غیره بسازید. بلندترین و جذاب ترین ساختمان ها، هتل ها را برای توسعه بخش گردشگری توسعه دهید که باعث افزایش جریان پول در این بخش می شود. شهر و به توسعه بیشتر شهر کمک خواهد کرد. این وظیفه شماست که ملزومات مانند بهداشت، بهداشت، آموزش و رژیم غذایی مناسب را برای شهروندان خود فراهم کنید. از آنها در برابر بیماری محافظت می کند و قوانینی را برای عملکرد صحیح چندین بخش وضع می کند.

SimCity که توسط Electronic Arts به شما ارائه شده است به شما امکان می‌دهد مهارت‌های رهبری خود را بررسی کرده و بهبود ببخشید.دانلود بازی SimCity BuildIt جدید به همراه مود

SimCity BuildIt
بازی SimCity BuildIt توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات
  1. نمیذاره وارد بشیم‌ خرابه
    اندروید هم 10 هستش

  2. چرا میگه افلاین باش منم افلاینم اما نمیاد راهنمایی کنید؟

  3. سلام زبانش فارسی یا نه انگلیسی

  4. لطفا بازی ایرانی نیو سیتی رو هم قرار بدید

  5. وارد بازی نمیشه چون پرت میکنه بیرون

    1. این بازی مود شده است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *