خانه » بازی » آرکید » دانلود The Catapult 2 – بازی آرکیدی – تفننی «منجنیق 2» اندروید + مود

دانلود The Catapult 2 – بازی آرکیدی – تفننی «منجنیق 2» اندروید + مود

آپدیترایگان
The Catapult 2 : bone masters
  • آپدیت
  • نسخه 7.1.7
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

The Catapult 2 : bone mastersThe Catapult 2 : bone mastersThe Catapult 2 : bone mastersThe Catapult 2 : bone masters

دانلود بازی جذاب The Catapult 2 برای اندروید

The Catapult 2 _منجیق 2! عنوان دومین نسخه از سری بازی جذاب و اعتیاد آور The Catapult از استودیوی بازیسازی BYV برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی فوق العاده جذاب شما باید به آدمک ها کمک کنید تا با مجیق هایی که دارند از قلعه خود دفاع کنند. دشمنان در کمین هستند و می خواهند قلعه را نابود کنند. دشمنان هم مانند شما منجنیق هایی دارند که باید آن ها را از بین ببرید، قبل از انکه ان ها شما را از بین ببرند. امتیاز به دست آورده این بازی جذبا در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه بازی شما باید در مورد یک آدمک جنگجوی شجاع است، که با کمک یک منجنیق در بالای برج، تلاش می‌کند از قلعه خود در برابر تخریب توسط ارتش دشمن آدمک جنگجگو محافظت کند. این بازی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور است که وظیفه شما کمک رسانی به آدمک ها می باشد. دشمنان با منجیق هایی که دارند قصد حمله به قلعه ادمک ها را دارند. حال به آدمک کمک کنید تا با همان منجنیقی که در اختیار دارد، از قلعه اش در برابر حمله ی دشمنان دفاع کند. مانع  آسیب رساندن دشمنان به قلعه شوید. با سرعت بالا با سنگ به سمت دشمنان شلیک کنید و آن ها را از بین ببرید. آدمک جنگجوی دارای سلاح‌های جدید و ابزار دفاعی هستند. با پرتاب سنگ، توپ، بمب، تیر و گلوله‌های جادویی دشمنان را نابود کنید.
گیم پلی بازی کاملا روان و اسان است. شما می توانید به راحتی تنها با لمس انگشت های خود بر روی منجیق،آن را بکشید و پرتاب کنید. بازی دارای صدها مرحله هیجان انگیز و خاص است که شما را بسیار سرگرم می کند. در نسخه دوم بازی شاهد گرافیک بالاتر و یک سری سلاح های جدید هستید. همه اینها موجب بهبود بازی هستند. اگر این سبک از بازی را دوست دارید،اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.
The Catapult 2 : bone masters
بازی The Catapult 2 : bone masters توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *