خانه » بازی » ماجراجویی » Ninja Arashi – بازی اکشن-ماجراجویانه “نینجا آراشی 2” اندروید + مود

Ninja Arashi – بازی اکشن-ماجراجویانه “نینجا آراشی 2” اندروید + مود

آپدیترایگان
Ninja Arashi 2
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Ninja Arashi 2 برای اندروید

Ninja Arashi 2  – نینجا آراشی!عنوان یک بازی جذاب اکشن،دومین سری از بازی ها نینجا آراشی می باشد. داستان بازی از جایی شروع میشود که شخصیت اصلی بازی Arashi یک قاضی بزرگ است، او در پرونده ای یک فرد را محکوم به حبس میکند. ان فرد با انگیزه انتقام جویی تمام تلاش خود را میکند که از زندان فرار کند و در اولین قدم به سراغ خانواده قاضی میرود. برای اینکه داستان بازی را به خوبی بفهمید و به بازی تسلط پیدا کنید،پیشنهاد می شود در ابتدا سعی کنید نسخه اول را بازی کنید. در قسمت دوم شما از زندان Orachi نجات پیدا می کنید و به دنبال دشمنان خود برای انتقام می روید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی دنباله ای از قسمت اول است. شما در نقش نینجای قهرمان داستان یعنی Arashi هستید که بالاخره از زندان یخی دشمن نجات پیدا می کنید. حالا آراشی که موفق شده که فرار کند،تصمیم دارد تا انتقام خود و تمام قربانیانی که توسط این شیطان نابود شده اند را بگیرد و او را برای همیشه نابود کند. پسر شخصیت اصلی بازی توسط Dosu اسیر است. شما باید در کوتاه ترین زمان ممکن با سرعت به سمت مکان دشمن بروید و پسر خود را آزاد کنید. فرزند خود را از خطر نابودی نجات دهید و انتقام خود را از این اهریمن بگیرید. اما به این سادگی نیست. دشمن آراشی خیلی قدرتمند و بزرگ تر از قبل است. نبرد با او بسیار سخت و چالش برانگیز است.

شما می توانید با استفاده از طلاها، مهارت های نینجایی خود را ارتقا دهید. از محیط های مختلف عبور کنید و با دشمنان کنید و انها را شکست دهید و پسرتان را نجات دهید. در این مسیری که دارید باید از سلاح ها مثل تیروکمانف شمشیر و… استفاده کنید تا بتوانید از پس این ماموریت بر بیایید. بازی در 4 بخش اصلی دنبال می شود که هر بخش دارای 20 مرحله و در مجموع 80 مرحله چالش برانگیز و به شدت هیجان انگیز است. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Ninja Arashi 2
بازی Ninja Arashi 2 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *