خانه » بازی » ماجراجویی » Ninja Arashi – بازی اکشن پلتفرمر آفلاین “نینجای طوفانی 1” اندروید + مود

Ninja Arashi – بازی اکشن پلتفرمر آفلاین “نینجای طوفانی 1” اندروید + مود

آپدیترایگان
Ninja Arashi
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Ninja Arashi برای اندروید

Ninja Arashi – نینجا طوفانی! عنوان یک بازی اکشن بسیار جذاب استودیوی بازی سازی Black Panther  برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما در نقش Arashi که یک نینجای افسانه است،هستید. پسرتان توسط  Orochi شیطانی ربوده است. شما باید تلاش کنید و وارد یک مسیر سخت شوید تا پسرتان را نجات دهید. با انجام حرکات اکروباتیک و استفاده از سلاح های مرگبار دشمنان را از بین ببرید و فرزندتان را نجات دهید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که در ابتدا گفتیم،در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی یعنی نینجا طوفانی هستید که باید پسرتان را نجات دهید. به همین منظور شما وارد یک ماجراجوییی جذاب و هیجان انگیز می شوید. نجات پسر  بسیار سخت و چالش فرسا است. کنترل نینجا در دست شماست. با دکمه های لمسی سمت چپ صفحه نمایش حرکت کنید و با دکمه های لمسی در سمت راست صفحه نمایش،می توایند نینجا خود را به حرکت در بیاورید. مثلا می توانید بپرید،شلیک کنید و هر حرکتی را انجام دهید. اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و پلتفرمر اندروید هستید،بازی را هم Ninja warrior: legend of adven حتما امتحان کنید.

‏‏این بازی جذاب ترکیبی از بازی های دویدنی و نقش آفرینی است. محیط بازی ساده است و گیم پلی اعتیاد آور بازی جذابی را برای شما رقم می زند. ماجراجویی شما در محیط دو بعدی اجرا می شود. شما باید با استفاده از طلا، الماس توانایی های خود را ارتقا دهید و از دشمنانی که بر سر راهتان وجود دارند و از شما برای نجات پسرتان جلوگیری می کنند عبور کنید. گرافیک اچ دی و طراحی عالی در کنار گیم پلی اعتیاد اورش یک بازی جذابی را برای شما رقم می زند. علاوه بر اینها صداگذاری عالی و مهیج بازی همه و همه یک بازی کامل را به وجود آورده اند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Ninja Arashi
بازی Ninja Arashi توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *