خانه » بازی » استراتژی » Call of Spartan – بازی استراتژی-حماسی “ندای اسپارتان” اندروید

Call of Spartan – بازی استراتژی-حماسی “ندای اسپارتان” اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Call of Spartan
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی استراتژی Call of Spartan برای اندروید

Call of Spartan – ندای اسپارتان!عنوان یک بازی جذاب در سبک استراتژی از استودیو‌ چینی Wang Xin برای سیستم عامل اندروید می باشد.‌ در این بازی باید بر قسمت های مختلف مدیریت کنید. قهرمان خود را انتخاب کنید سربازان را رهبری کنید. با سربازان خود وارد نبردها شوید و دشمنان را نابود کنید. سربازان برای شما و پیروزی تان میجنگند. پس تمام تلاش خود را بکنید و با سربازان خود دشمنان را شکست دهید. امتیاز به دست آورده بازی درگوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 می باشد.

در ندای اسپارتان شما مأموریت های زیادی را دارید که از مهم ترین آن ها تلاش برای تسخیر سرزمین های دیگر و غلبه بر پادشاهی های دیگر است. نقشه ها و محیط های مختلفی در بازی وجود دارد که شما با سربازان دشمن مبارزه می کنید تا سرزمین های انان را تسخیر کنید. شما امتیازاتی راکسب میکنید،می‌توانید با امتیاز های خود قهرمان خود را ارتقا دهید. همچنین شما می‌توانید با شرکت در رویدادها و مبارزات الماس های جذاب را به دست آورید. با پیروزی در جنگ ها،شما افتخاراتی را برای پادشاهی خود کسب می کنید. اگر به بازی های اکشن علاقه مند هستید،بازی WarStrike امتحان کنید.

بخش بیشتر بازی‌ تمرکز بر روی ساخت و ساز سازه ها ومدیریتشان است. در بازی تمام تمرکز بازیکن باید روی بحث مبارزات و نبردها باشد. باید به همین دلیل شما باید از نیروهای مختلف از پیاده نظام،سواره نظام ها، فرمانده هان و … را به خدمت بگیرید و ارتش قوی خود را بسازید. کنترل و طراحی بازی بسیار ساده و اما  هیجان انگیز است. گیم پلی بازی ساده و روان است و شما سریع به آن مسلط می شوید. گیم پلی این بازی ازنمای بالا است و مبارزه های بازی بسیار جذاب و عالی طراحی شده است. بازی فضایی کاملا رقابتی برای بازیکنان ایجاد می کند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی :

1 – بازی اینترنتی و آنلاین است
2 – بازی هک نمی شود و نسخه مود ندارد
3 – برای دانلود آپدیت / جدیدترین نسخه بازی همیشه به همین صفحه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *