خانه » بازی » معمایی » دانلود Samsara Game – بازی پازل خارق العاده “سامسارا” اندروید + مود

دانلود Samsara Game – بازی پازل خارق العاده “سامسارا” اندروید + مود

آپدیترایگان
Samsara Game
  • آپدیت
  • نسخه 2.1.562
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ماجراجویی Samsara Game برای اندروید

Samsara Game – سامسارا! عنوان یک بازی پازلی و ماجراجویی بسیار جذاب از شرکت بازی سازی JaffaJam می باشد. در این بازی شما باماجراجویی ها و تلفیق ان با پازل روبه رومی شوید و یک بازی جذاب را تجربه می کنید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی سامسارا به یک درباره یک بچه نام Zee است. Zee به پارک می رود تا بازی کن اما یک سنجاب را می بیند و ازسر کنجکاوی آن را دنبال می کند. او به طور ناگهانی خود را در یک ماجراجویی عجیب و خیالی میبیند. این سنجاب به یک دنیای خیالی و رویایی می رودو Zee هم وارد این دنیای پازلی و متفاوت می شود.حال باید پازل و معماهای موجود را حل کنید و اسرار را کشف کنید. Lost in Play عنوان یکی دیگر از بازی های ماجراجویی جذاب است که می تواند برایتان جذاب و سرگرم کننده باشد.

در این بازی شما وارد سفر و ماجراجویی هیجان انگیز و اسرار آمیز می شوید. شما به 6 مکان مختلف در دنیا سفر می کنید و چیزهای جدیدی را کشف می کنید. بازی دارای77 مرحله مختلف است که در آن پازل های مختلفی وجود دارد،باید پازل ها را حل کنید. این بازی باعث می شود که با پازل هایی که دارد ذهن شما را به چالش می کشد و باعث می شود ذهنتان تقویت شود. اگر به دنبال این سبک از بازی ها هستید که ذهنتان درگیر شود قطعا بازی مناسبی برایتان است. بازی به صورت آفلاین است و در هرکجا و هر زمان بخواهید قابل بازی است.

این بازی بسیار خوش ساخت و سرگرم کننده است و قطعا می تواند شما را سرگرم کند. این بازی بی نظیر سلیقه کسانی است که بازی های فکری وپازلی علاقه مند هستند. بازی طراحی فانتزی و رنگارنگی دارد که موجب شده فضایی شاد و زیبایی به وجود بیاید. اکنون می‌توانید نسخه اصلی و مود بازی را از فراروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی:

  • نسخه رایگان بازی فقط بخش اول و دوم را دارا می باشد. برای اینکه بتوانید هر 9 بخش بازی را انجام دهید می بایست آن را ازداخل بازی خریداری کنید. اما فارسروید نسخه آنلاک بازی را نیز برای شما قرار داده است که می توانید آن را به جای نسخه معمولیدریافت کنید.
  • در منوی اصلی هر بخش که شامل چندین مرحله (به شکل دایره) است، می توانید با لمس انگشت به سمت چپ، به بخش های دیگر(دنیاهای دیگر) بروید.
  • برای آنلاک شدن بازی در نسخه مود، ابتدا بخش اول را پشت سر بگذارید و وقتی به منوی انتخاب مراحل رسیدید بازی را ببندید ومجدداً باز کنید تا مراحل بازی آنلاک و قابل دسترس باشند.
Samsara Game
بازی Samsara Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *