خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Lost in Play مود اندروید

دانلود بازی Lost in Play مود اندروید

آپدیترایگان
Lost in Play
  • آپدیت
  • نسخه 1.0.2004
  • اندروید 4.4
  • دسته
  • رای: 20
  • نظر: 0
محبوبیت 90% 90%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ماجراجویی Lost in Play برای اندروید

Lost in Play – گمشده در دنیای بازی ها! عنوان یک بازی بسیار جذاب فانتری از استودیو سوئدی Snapbreak می باشد. این استودیو بازی های جذابی مانند همچون Escape Funky Island ، Mindsweeper: Puzzle منتشر کرده است. این استودیو با انتشار این بازی ها توانسته به معروفیت برسد و یکی از سری بازی های معروف این استودیو بازی Faraway می باشد. این بازی شما را وارد یک دنیای فانتزی و اسرارامیز جذاب می کند که شما با ماجراجویی های هیجان انگیز رو به رو خواهید شد. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی گمشده در دنیای بازی ها، یک بازی پازلی و فکری است که برای همه سنین از کودکان تا بزرگسالان مناسب است و برای همه جذاب است. بازی درباره خواهر برادری است که وارد یک دنیای عجیب و ماجراجویی های جداب می شوند. شما در این بازی همراه ان ها وارد سفری هیجان انگیز و تخیلی می شوید.

این دو خواهر برادر گمشده اند و باید راه بازگشت به خانه را پیدا کنند. در این مسیر اتفاقات و داستان های جذابی را در پیش دارند. در ابتدا خود را درجنگلی میبینند، یک جانور شاخدار را کاوش می کنند، شورشی را در یک دهکده اجنه آغاز می کنند و به تیمی از قورباغه ها کمک می کنند تا شمشیر را از سنگ آزاد کنند. کلی‌ ماجراجویی های هیجان انگیز و جذاب در بازی برایشان اتفاق می افتتد. با این دو‌ همره شوید و در این مسیر به ان ها کمک کنید. اگر به بازی پازلی و ماجراجویی علاقه مند هستید، بازی Lynda’s Legacy را امتحان کنید.

پازل ها و شخصیت های بازی همه رنگارنگ هستند که فضای بازی را فانتزی و جذاب کرده اند. این بازی دور از صحنه های خشن و جنگی است که برای کودکان بسیار مناسب می باشد. این بازی پر از رمز و راز است و پازل های جذاب و مینی گیم های بازی ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Lost in Play
بازی Lost in Play توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *