خانه » بازی » ماجراجویی » Lynda’s Legacy – دانلود بازی ماجراجویانه میراث‌لیندا-اشیاء‌پنهان + مود

Lynda’s Legacy – دانلود بازی ماجراجویانه میراث‌لیندا-اشیاء‌پنهان + مود

آپدیترایگان
Lynda's Legacy: Hidden Objects
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ماجراجویی Lynda’s Legacy: Hidden Objects برای اندروید!

Lynda’s Legacy – Hidden Objects – میراث لیندا – اشیاء پنهان! عنوان یک بازی جذاب ماجراجویی از استودیو بازی سازی X3M Labs برای دستگاه های اندروید می باشد. بازی های اشیا پنهان گیم پلی ای ساده و روان دارند. در این بازی شما وارد ماجراجویی با لیندا می شوید و باید رازهای زندگی لیندا را کشف کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی دارای خط داستانی جذابی است. نشق شما در بازی دستیار کارگاهی نترس به نام لیندا هستید. لیندا در پی کشف راز ماجرای گم شدن پدرش است. او تصمیم دارد که تمام رازهای این ماجرا را اشکار کند. شما باید به لیندا کمک کنید تا بتواند با سر نخ های موجود بدانید که چرا پدر او گم شده است. با پیگیری و کشف این رازها می توانید پدر لیندا را پیدا کنید. به همراه لیندا برای کشف ماجراجویی ها، به کشورهای زیادی سفر می کنید و وارد ماجراجویی های زیادی می شوید. در طول سفر به کشور های مختلف مانند امریکا،اروپا و… شما با شخصیت های متفاوتی برخورد می کنید. با بعضی از ان ها دوست می شوید و ان ها با اطلاعاتی که دارند به شما کمک می کنند. ممکن است در این سفر ها به کسی مشکوک شوید که از ان ها بازجویی می کنید.

در طول بازی شما می توانید در بخش Fun House شما می توانید به حل پازل های مختلف بپردازید و جورچین ها را حل کنید.  در بازی شما همراهی با وفا دارید که کسی نیست جز گلدی سگ باوفا شما در بازی است. با گلدی می توانید هم تیمی شوید او با حس بویایی قوی اش به شما کمک زیادی می کند. بازی اشیا پنهان به دلیل ساده بودن بازی محدودیت سنی ندارد و همه سنین می توانند این بازی را انجام دهند.نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت بازی را از فراروید دانلود کنید.

Lynda's Legacy: Hidden Objects
بازی Lynda's Legacy: Hidden Objects توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *