خانه » بازی » ماجراجویی » ROBLOX – بازی سندباکس روبلاکس-مجموعه بازیهای آنلاین اندروید!

ROBLOX – بازی سندباکس روبلاکس-مجموعه بازیهای آنلاین اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Roblox
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

دانلود مجموعه بازی ROBLOX برای اندروید

ROBLOX – روبلاکس اپلیکیشن!عنوان یک اپلیکیشن بسیار جذاب مجموعه بازی های انلاین است که توسط ‌استودیوی ROBLOX Corporation می باشد. در این برنامه شما به بزرگترین پلتفرم اجتماعی بازی آنلاین، با هزاران کاربر در سراسر دنیا دسترسی دارید. در این اپلیکیشن انواع زیادی از بازی های متنوع وجود دارد که می توانید هر کدام را که دوست دارید بازی کنید. امتیاز این مجموعه بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

روبلاکس یک اپلیکیشن بسیار کاربردی برای بازی های چند نفره طراحی شده است. زمانی که می خواهید با دوستان خود و یا حتی غریبه ها به صورت رندوم به بازی های گروهی بپردازید. بازی دارای قسمت های مختلفی است و دنیاهای بزرگی را در بر می گیرد. هرکدام از این قسمت ها توسط سازندگان و جامعه کاربری طراحی شده اند. شما با نصب این اپلیکیشن به سک مجموعه بازی بزرگ دسترسی پیدا می کنید و درست مانند این است که به یک معدن طلا دست پیدا کرده اید.

بازیهای متفاوتی در برنامه وجود دارد و همه سلایق را دربر میگیرد. میلیون ها جهان مختلف و طیف گسترده ای از بازی های مختلف در ژانرهای ماجراجویی،پازلی، فکری،رقابتی و…است. در بازی روبلاکس کاربران دائم می‌توانند درون بازی آیتم‌هایی برای ظاهر شخصیت خود خریداری کنند،این امر موجب ارزشمندی کارکتر آن‌ها خواهد شد. به عنوان مثال می‌توانید لباس‌های متفاوت و جذابی را در بازی خریداری کنید. در صورتی که نیاز به ان هانداشتید،می توانید نیاز آن‌ها را بفروشید. Stickman Party عنوانی دیگر از یک بازی چند نفره بسیار جذاب.

این اپلیکیشن دارای یک محیط امن و مدرن است که به راحتی می توانید در ان به بازی بپردازید. امکان گفت و گو و چت با دوستانتان را دارید. انجام بازیها به صورت چند نفره و رقابت با میلیون ها بازیکن در سراسر دنیا قطعا جذاب خواهد بود. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی :

بازی هک نمیشود و نسخه مود ندارد. آدرس سایت روبلاکس www.roblox.com است که امکان بازی از طریق سایتش نیز وجود دارد.

Roblox
بازی Roblox توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *