خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود Fran Bow – بازی ماجرایی-فکری فوق العاده “فرن بو” اندروید!

دانلود Fran Bow – بازی ماجرایی-فکری فوق العاده “فرن بو” اندروید!

آپدیترایگان
Fran Bow
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Fran BowFran BowFran BowFran Bow

دانلود بازی فکری،ترسناک Fran Bow برای اندروید

Fran Bow – فرن! عنوان یک بازی بسیار جذاب هنری از استودیوی سوئدی Killmonday Gam برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی کاملا ماجراجویی و داستانی است که دارای آلمانهای معمایی و ترسناک می باشد. بازی حالت روانشناختی است و ممکن است خشونت آمیز باشد. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی دارای یک خط داستانی عجیبی است که روایت می کند:دختر بچه ای کوچک به اسم fran در یکی از روز های عادی زندگی اش همراه با خانواده خوب که به خوشی و عادی زندگی می کنند،ناگهان در یک شب نفرینی اتفاق های عجیبی رخ می دهد که،زندگی فرن را دگرگون می کند. فرن در همان شب که از خواب بیدار می شود یک حس بد و دل شوره ای دارد پس سریع به اتاق پدر و مادر خود می رود و صحنه ای ترسناک و غم انگیز قتل وحشیانه والدینش را می بیند. فرن بسیار شوکه می شود و نمی دانست چه کند! او تصمیم به فرار می گیرد اما آن شیطانی که قاتل والدینش است خود را به فرن نشان می دهد و او را تهدید می کند که زندگی او را به جهنم تبدیل می کند و دیگر نمی تواند عادی زندگی کند.

فران در همین حین بیهوش می شود و وقتی که به هوش می آید خود را در یک تیمارستان روانی میبیند. همه دکترها بر روی فرن آزمایش های سخت ودردناکی را انجام می دهند تا با این شرایط مقابله کند. فرن تلاش می کند تا از تیمارستان فرار کند و باز با شیطان دیدار کند. حال شما وظیفه دارید تا به فرن کمک کنید از تیمارستان فرار کند و حقایق زندگیاش را کشف کند. در این مسیر فرن به جاهای زیادی می رود و با شخصیت های زیادی رو به رو می شود. آیتم های مختلفی در بازی وجود دارد که با ان ها ارتباط برقرار کنید و معماها را حل کنید. اگر به دنبال بازی های ماجراجویی و هیجان انگیز هستید،علاوه بر بازی فرن بو،بازی Hello Neighbor Full را به شما پیشنهاد می کنیم. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی:

  • بازی Fran Bow به صورت انحصاری و خریداری و در قالب یک فایل نصبی حجیم (همراه با دیتای ادغام شده) تقدیم به شما می شود. شما برای انجام این بازی که نزدیک به 10 دلار قیمت دارد نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید. بازی به صورت آنلاک در دسترس برای نصب است.
  • بازی شامل هر 5 قسمت اصلی که پیش تر عرضه شده بودند می شود و این یعنی نیازی به دانلود جداگانه قسمت های قبلی نیست.
  • همانطور که در توضیحات هم گفتیم، بازی Fran Bow یک بازی در سبک وحشت روانشناختی است که داستانی ترسناک با صحنه های خشونت آمیز دارد. از همین رو به هیچ وجه انجام این بازی برای افراد زیر 17 سال و یا افرادی که مشکلات خاص در مورد رویارویی با صحنه های ترسناک دارند توصیه نمی شود.
  • بازی فقط روی دستگاه های 64 بیتی از نوع arm64-v8a نصب می شود
Fran Bow
بازی Fran Bow توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *