خانه » بازی » ماجراجویی » Hello Neighbor Full – بازی ماجراجویی-ترسناک “سلام‌همسایه” اندروید

Hello Neighbor Full – بازی ماجراجویی-ترسناک “سلام‌همسایه” اندروید

آپدیترایگان
Hello Neighbor
  • آپدیت
  • نسخه 2.3.8
  • اندروید 6.0
  • دسته
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ماجراجویی Hello Neighbor برای اندروید!

Hello Neighbor سلام همسایه!عنوان یک بازی بسیار جذاب و ترسناک توسط tinyBuild می باشد. در این گیم پلی جذاب شما با یک همسایه مرموز سبیل کلفت رو به رو هستید. شما باید از دست او فرار کنید و البته وارد خانه او شوید تا راز های این مردک سبیلو را کشف کنید. او حواسش به همه چیز و همه جا هست،پس بسیار محتاط باشید. امتیاز این بازی در گوگل پلی اکنون 3.9 از 5.0 امتیاز می باشد.

یکی از ویژگی های بسیار مثبت بازی داستان محوری ان است که بازی بر اساس داستانی جالب پیش می رود. به این صورت که شما در بازی نقش یک پسر بچه را ایفا می کنید. در حالی که شما در زندگی عادی و روزمره خود هستید، ناگهان صدای عجیب جیغ و فریاد را از خانه همسایه تان می شنوید. صاحب ان خانه مردی سبیل کلفت است. حس کنجکاوی شما فعال می شود و ناگهان میبینید که مرد همسایه در حال زندانی کردن فردی در اتاق شیروانی پایین خانه است. او کلید را در جایی مخفی می میکند و شما میبینید. شما از روی کنجکاوی کلید را بر میدارید و وارد یک ماجراجویی اسرار امیز میشوید.

ایتم هایی در محیط وجود دارد که ممکن است شما با برخورد به ان ها صدا ایجاد کنید و گیر بیوفتید. بسیار مراقب باشید ارام راه بروید و به هیچ چیز برخورد نکنید. مرد همسایه تمام راه های مخفی را بلد است و ممکن است شما را گیر بیاندازد پس بسیار محتاط عمل کنید. ایتم هایی وجود دارد که می‌توانید ان ها را بردارید و به سوی ان پرتاب کنید تا از دستش فرار کنید. مرد همسایه در خانه،همش در حال راه رفتن است وحواسش به همه جا است. معماها را حل کنید تا بتوانید رمز و راز ها را کشف کنید. با چالش های زیادی در طول مسیر بازی با ان رو به رو می شوید که باید از پس ان ها بربیایید. گرافیک و صدا گذاری مهیج بازی بی نظیر است. اکنون می توانید نسخه  اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Hello Neighbor
بازی Hello Neighbor توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *