خانه » بازی » اتاق 56 – بازی Room 56 جدید ایرانی داستانی و ماجراجویی +‌ مود اندروید

اتاق 56 – بازی Room 56 جدید ایرانی داستانی و ماجراجویی +‌ مود اندروید

آپدیترایگان
اتاق 56
  • رای: 828
  • نظر: 12
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

اتاق 56اتاق 56اتاق 56اتاق 56اتاق 56

دانلود بازی ماجراجویی اتاق 56 مود شده اندروید

اتاق 56 + مود عنوان یک بازی ماجراجویی جذاب توسط استودیو گلیم گیمز می باشد. در این بازی شما با ماجراجویی های دو دوست به نام های تد و راج همراه هستید. این دو‌نفر با ماجراجویی ها و رازهای عجیب و غریبی رو به رو می شوند و تصمیم‌می‌گیرند که به دنبال ان ها بروند وکشفشان کنند.

بازی اتاق 56 یک بازی تفننی جذاب است که شما را به دنیایی از معماها و پازل‌های عجیب می‌برد. در این بازی باید در اتاقی که گیر افتاده اید،با حل معماها و جمع آوری اشیا، راه خود را به بیرون پیدا کنید. با استفاده از منطق و هوش و مهارت‌های خود، باید رازهای اتاق را کشف کنید و به مراحل بعدی پیشروید. شما به همراه تد و راج وارد ساختمان مرموز و عجیب می شوید و در یکی از اتاق های مخفی گیر می افتید. باید تلاش کنید تا معما ها و رمز و رازها را کشف کنید و‌ ان ها را حل کنید تا بتوانید راه حل خروج از اتاق را بیابید. در طول ماجراجویی، با محیط‌های مختلف، کلیدها، قفل‌ها و رازهای پنهان مواجه می‌شوید. از ان ها استفاده کنید و قفل ها را باز کنید. از بازی های پیشنهادی نیز میتوان به نجات پهلوان طاهر که به همین سبک میباشد و سازنده آن نیز یکی است اشاره کرد 🙂

بازی اتاق 56 مود بینهایت اندروید

بازی دارای گرافیک زیبا و صداگذاری مهیج است. بازی اتاق 56، شما را به یک بازی ماجراجویی هیجان انگیز دعوت می کند. پس وارد بازی شوید و با دنیایی از معماها و رمز و رازهای عجیب و غریب رو به رو شوید. چالش های زیادی وجود دارد که باید بتوانید از ان ها بگذرید تا از اتاق فرار کنید. گرافیک زیبا و صداگذاری مهیج بازی اتاق 56، شما را در یک تجربه هیجان انگیز و معتاد کننده قرار می‌دهد. اگر به بازی های معمایی علاقه دارید،این بازی قطعا شما را جذب خود می کنند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

اتاق 56
بازی اتاق 56 توسط سپر امنیتی تایید شده