خانه » بازی » دانلود بازی نجات پهلوان طاهر به همراه مود با سکه بینهایت

دانلود بازی نجات پهلوان طاهر به همراه مود با سکه بینهایت

آپدیترایگان
نجات پهلوان طاهر
  • رای: 2669
  • نظر: 80
محبوبیت 89% 89%

اسکرین شات ها

نجات پهلوان طاهرنجات پهلوان طاهرنجات پهلوان طاهرنجات پهلوان طاهر

دانلود نسخه جدید بازی نجات پهلوان طاهر به همراه نسخه مود با سکه بینهایت

هم اکنون نسخه 104 به همراه نسخه مود اختصاصی فراروید!

بازی نجات پهلوان طاهر یک بازی هیجان انگیز و جذاب ایرانی است که توسط استودیو گلیم گیمز طراحی و منتشر شده است گیم‌پلی این بازی همانند ارثیه اقاجون و من دزد نیستم است البته با کمی تغییرات جزئی. در این بازی شما باید در زمان سفر کنید و پهلوان رو از مرگ نجات بدید.

اقا اختیار داستان ما زمان زیادی رو روی یک پروژه به اسم «ماشین زمان» میگذارد و بلاخره این پروژه سربلند از اب در میاد و حالا شما باید در نقش غلام به پدرتان یعنی اقا اختیار کمک کنید و در زمان سفر کنید تا جلوی مرگ پدربزرگتان یعنی پهلوان طاهر را در 70 سال قبل بگیرید. و در حین سفر کردن در زمان و تلاش برای نجات پهلوان طاهر باید حواستان به مغازه پروتئینی که میراث خانوادگیتون در زمان حال هست باشه٫ بلاخره برای چرخاندن زندگی نیاز به پول دارید پس نباید مغازه پروتئینی رو به حال خودش گذاشت..

بازی هیجانی و سرگرم کننده نجات پهلوان طاهر در سبک تفننی قرار دارد. این بازی از طراحی کارکتر و صداگذاری فوق العاده و حرفه ای برخوردار است که البته از داستان سرگرم کننده و گیم‌پلی روانش نمیشود غافل شد٫ همه این ویژگی های خوب کنار هم یک بازی عالی را خلق میکنند. فراروید های عزیز اگر این بازی را دوست داشتید فراروید در سبک این بازی، بازی من دزد دنیستم و گلپری را به شما معرفی میکند.

این بازی دارای بخش داستانی جذاب و سرگرم کننده و شخصیت و محیط متنوع، در زمان سفر کنید و دارای گرافیک صداگذاری کیفیت بالا میباشد.

نسخه مود بازی نجات پهلوان طاهر با سکه بینهایت

نجات پهلوان طاهر
بازی نجات پهلوان طاهر توسط سپر امنیتی تایید شده