خانه » بازی » مسابقه » Offroad Outlaws – بازی ماشین‌سواری و آفرود قانون‌گریزان جاده + مود

Offroad Outlaws – بازی ماشین‌سواری و آفرود قانون‌گریزان جاده + مود

آپدیترایگان
Offroad Outlaws
  • آپدیت
  • نسخه 6.6.1
  • اندروید 4.4
  • دسته
  • رای: 23
  • نظر: 0
محبوبیت 86% 86%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Offroad Outlaws برای اندروید!

Offroad Outlaws _قانون گریزان جاده! عنوان یک بازی ماشینی سرگرم کننده و جذاب از استودیوی بازیسازی Battle Creek Game می‌باشد. در این بازی شما یک تجربه جذاب و هیجان انگیز را با ماشین سواری درجاده های خاکی و سنگی و گل و لای تجربه می کنید. یک ماشین قوی را انتخاب کنید و از این جاده ها بگذرید. چالش های زیادی در مسیر وجود دارد که باید از ان ها عبور کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی ماشین های مختلفی مانند کامیون ها، SxS، ماشین های دیزل، کراول و … وجود دارند که می توانید یکی از ان ها را انتخاب کنید. با ماشین خود به جاده های خاکی و جنگی و… بروید و از موانع بگذرید. به بالای تپه ها بروید و از ترامپولین ها پرش کنید و سعی کنید با ماشین خود تصادف نکنید.

در این بازی شما یک بازی مسابقه ای جالب با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا را تجربه می کنید. شما می توانید ماشین تان را از بین انواع و اقسام ماشین ها در چهاردسته بندی مختلف انتخاب کنید.‌ در مسابقات اتومبیل رانی آن هم در چهار محیط مختلف از جمله جاده های سنگلاخی و یا صاف شرکت کنید.

اگر به دنبال یک بازی رانندگی برای تغییر تجربه هستید، باید بازی قانون گریزان جاده را انتخاب کنید. این بازی در بزرگراه ها برای حمل و نقل کالا بلکه در بسیاری از مناطق مختلف، تجربه رانندگی لذت بخشی را به شما می دهد. این نکته ای است که بازیکنان را جذب می کند و مشکلاتی را در آنها ایجاد می کند که مجبور به غلبه بر آن هستند. به طور خاصی، هر محیط در بازی دارای تنوع زمین های خاص خود است. اکنون می توانید نسخه اصلی و مود بازی را از فراروید دانلود کیند.

Offroad Outlaws
بازی Offroad Outlaws توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *