خانه » بازی » دانلود تاکسی 3 بازی جذاب ایرانی تاکسی رانی مود شده اندروید

دانلود تاکسی 3 بازی جذاب ایرانی تاکسی رانی مود شده اندروید

آپدیترایگان
تاکسی 3: داستانی
  • رای: 464
  • نظر: 4
محبوبیت 87% 87%

اسکرین شات ها

تاکسی 3: داستانیتاکسی 3: داستانیتاکسی 3: داستانیتاکسی 3: داستانیتاکسی 3: داستانیتاکسی 3: داستانیتاکسی 3: داستانیتاکسی 3: داستانی

دانلود بازی جذاب تاکسی 3 مود شده (سکه و الماس بینهایت) اندروید!

بازی تاکسی 3 عنوان یک بازی بسیار جذاب تاکسی رانی از‌ گلیم گیمز است. این بازی جذاب ایرانی بسیار پرطرفدار و محبوب است. در بازی شما در نقش یک راننده تاکسی هستید که باید مسافران را از مبدا سوار کنید و به مقصد معلوم برسانید. در ازای این کار شما پول کرایه را دریافت می کنید. قطعا این بازی برای کسانی که علاقه به راننده تاکسی شدن دارند، جذاب است.

در بازی تاکسی 3 شما باید مسافر ها را سوار کنید و به مقصد برسانید. اگر مسافر را دقیق به مقصد برسانید پول دریافت می کنید. در طول این مسیر شما باچالش های زیادی برخورد می کنید. در طول بازی شما ماموریت های زیادی را دارید که با انجام ماموریت ها شما پاداش و جوایز دریافت می کنید. هرچه ماشین شما تمیز تر و باکلاس تر باشد، می توانید به منطقه های بالا شهر بروید و مسافران را سوار کنید. در نتیجه پول بیشتری راهم به دست میاورید. در محیط های جذاب و متفاوتی به مسافرکشی بپردازید و با چالش هایی مانند تصادف،خرابی و… رو به رو می شوید باید بتوانید موقعیت را خوب کنترل کنید و از این بحران ها بگذرید.

در بازی شما می توانید هم ماشین نو بخرید، هم ماشین دست دوم. اگر قصد خرید ماشین کارکرده یا دست دوم را دارید، حتما مواظب باشید که که ماشین را خوب چک کنید که مشکلی نداشته باشد. اگر قصد خرید یک ماشین نو را دارید، تمام ایتم ها و اپشن ماشین های مختلف را بسنجید و بعد بخرید. حواستان به ایتم هایی مثل کمربند و پدال گاز و دنده عقب و.. باشد که برایتان مشکلی به وجود نیارود. بازی پیشنهادی از این توسعه دهنده را میتوان به نجات پهلوان طاهر عنوان کرد که داستان درخور جذابی داره که شما را ساعت ها سرگرم میکند 🙂
کاربران عزیز به این نکته توجه کنید اگر دستگاه شما رم 1 و کمتر دارد ممکنه در اجرای بازی به مشکل بخورید لطفا بر روی دستگاهقوی تری بازی را تجربه کنید.

تاکسی 3: داستانی
بازی تاکسی 3: داستانی توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات