خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود Mini Market – بازی شبیه‌سازی جالب “مینی‌مارکت” اندروید + مود

دانلود Mini Market – بازی شبیه‌سازی جالب “مینی‌مارکت” اندروید + مود

آپدیترایگان
Mini Market - Cooking Game
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی مدیریتی Mini Market – Cooking Game برای اندروید!

Mini Market – Сooking Game -مینی مارکت! عنوان یک‌ بازی شبیه ساز بسیار جذاب در دسته بازی های تفننی از استودیوی SayGames می باشد. این بازی حالت مدیریتی دارد و بسیار سرگرم کننده است. این استودیو سازنده بازی های بازی هایی مثل Sand Balls ، Cannon Shot ، Perfect Slices ، Hoop Stars ، Desert Riders ، Rage Road می باشد. در این بازی شما مدیریت یک فروشگاه را بر عهده دارید و باید ان را مجهز کنید و ارتقا دهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی شما صاحب یک فروشگاه شیرینیجات هستید که باید ان را مدیریت کنید. شما فروشگاه خود را به تازگی راه انداخته اید و چالش های زیادی را پیش رو دارید. فروشگاه شما خالی است و هیچ چیزی را برای فروش به مردم ندارید. حال باید تلاش کنید که بخش های مختلف فروشگاه خود را راه اندازی کنید. در ابتدا بخش دسر و بستنی های خشمزه تان را راه اندازی کنید. در این بخش شما باید سفارش مشتریان را اماده کنید. بستنی را با مواد مخصوص خود درست کنید و ان را تزئین کنید وبه مشتری تحویل می دهید.

با تحویل سفارش و رضایت مندی مشتریان شما سکه هایی به دست می‌اورید کهمی توانید ایتم های مختلفی را برای فروشگاه خود خریداری کنید. همچنین می توانید با ادامه بازی بخش های جدیدی را به فروشگاه خود اضافه کنید. مشتریان رفته رفته بیشتر می شوند و برای محصولات شما صف می کشند. شما باید مدیریت درستی را اجرا کنید تا همه رضایت مندی کافی را داشته باشند. این بازی بیشتر جنبه سرگرمی دارد و دارای مراحل و چالش های دشوار نیست. در این بازی شما یک تجربه متفاوت را از بازی های مدیریتی خواهیدداشت. جدیدترین نسخه بازی را از فراروید دانلود کنید.

Mini Market - Cooking Game
بازی Mini Market - Cooking Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *