خانه » بازی » ایفای نقش » Diablo Immortal – آپدیت بازی نقش‌آفرینی دیابلو: جاویدان اندروید!

Diablo Immortal – آپدیت بازی نقش‌آفرینی دیابلو: جاویدان اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Diablo Immortal
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Diablo Immortal برای اندروید!

Diablo Immortal – دیابلو:جاویدان! عنوان یک بازی اکشن و هیجان انگیز در دسته بازی های نقش افرینی از استودیوی Blizzard Entertainment, Inc می باشد. این بازی در دنیای فانتزی اجرا می شود که نبرد بین شیاطین و فرشتگان را بر سرتسخیر سرزمین رانشان می دهد. شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و وارد نبرد با دشمن شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی دارای خط داستانی بسیار جذاب است. داستان بازی در باره نبرد شیاطین و فرشتگان بر سر فرمانروایی‌زمین است. در بازی یک شخصیت منفورشیطانی ب اسم Lord of Terror وجود دارد که یک شیطان قوی است، باید مراقب باشید. ده هاشخصیت قهرمان متفاوت وجود دارد. شما می توانید با انتخاب شخصیت مورد نظر خود وارد بازی شوید و با دشمنان بجنگید. کنترل های بازی اسان هستند و شما به راحتی می توانید به صورت ازادانه در بازی حرکت کنید و با دشمنان بجنگید.شما باید مهارت های خود را ارتقا دهید. گرافیک بالای بازی از نقاط قوت ان است. شما می توانید جدید ترین نسخه بازی را از فراروید دریافت کنید.

نکات تکمیلی:

1_این بازی یک عنوان بازی کاملا بوده و امکان اجرای آفلاین آن وجود ندارد. 2_در حال حاضر IP های ایرانی به سرورهای بازی دسترسی دارند اماممکن است این دسترسی محدود شود. در این صورت تغییر IP تنها راه برای اجرای بازی خواهد بود. 3_به جز دیتای اصلی بازی، دیتاهای جانبی هم وجود دارند که از داخل بازی دریافت می شوند. توجه داشته باشید که حجم نهایی تمام این دیتاها چیزی نزدیک به 9.5 گیگابایت است! پس حتماً در نظر داشته باشید که فضای کافی در حافظه داخلی دستگاه تان برای دانلود این حجم از دیتا در اختیار داشته باشید.

4_در اولین اجرای بازی می بایست به منظور دسترسی به تمام بخش ها Login کنید. اگر از قبل حساب کاربری Battle.net داشته باشید می توانید باهمان حساب به راحتی در این بازی هم لاگین کنید. در غیر این صورت توصیه می کنیم حتما یک حساب کاربری Battle.net (از طریق این لینک) بسازیدتا پروفایل و اطلاعات شما روی این حساب کاربری ذخیره شود. 5_بازی دارای شناساگرهای قدرتمند بوده و به هیچ وجه امکان هک یا مود کردن آن وجود ندارد.6_بر خلاف ظاهر فانتزی و انیمیشنی، محتوای بازی وسطح خشونت آن برای افراد زیر 17 سال مناسب نیست. 7_با اینکه حجم کلی بازی بسیار زیاد است اما سخت افزار خیلی قدرتمندی برای اجرای آنلازم نیست.

Diablo Immortal
بازی Diablo Immortal توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *