خانه » بازی » مسابقه » Mad Skills Motocross 2 – بازی مهارت دیوانه‌وار موتورکراس2 + مود

Mad Skills Motocross 2 – بازی مهارت دیوانه‌وار موتورکراس2 + مود

آپدیتآنلاینرایگان
Mad Skills Motocross 2
  • آپدیت
  • نسخه 2.36.4555
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Mad Skills Motocross 2Mad Skills Motocross 2Mad Skills Motocross 2Mad Skills Motocross 2

دانلود بازی موتور سواری Mad Skills Motocross 2 برای اندروید!

Mad Skills Motocross 2 موتوکراس مهارت های دیوانه وار 2! عنوان یک بازی بسیار جذاب در دسته بازی های موتور سواری می باشد. این بازی دومین نسخه از سری بازی های موتورکراس می باشد که امکان بازی انلاین را دارد. با موتور خود از مرحله ها با جاده هایی سخت بگذرید و امتیاز کسب کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی شما با موتور خود بر روی تپه ها و منطقه های مانند سروبالایی و سرازیری،اهمواری و یا… موتور سواری می کنید. گیم پلی بازی مبتنی بر اساس فیزیک می باشد و نمای زیبای بازی دو بعدی می باشد. چالش های زیادی در مسیر وجود دارد که باید ان ها را پشت سر بگذارید. شما امکان رقابت های هیجان انگیز و چالشی را دارید. این بازی تمام‌ انتظارات شما را برطرف می کند و یک تجربه هیجان انگیز را برای شما رقم میزند. در بازی، موتور سیکلت های متنوعی وجود دارد که شما می توانید با کسب امتیاز ان ها را خریداری کنید. در قسمت انلاین بازی امکان رقابت را با افراد در سراسر دنیا را به صورت دو نفره در  دارید .

از ویژگی های کلیدی بازی Mad Skills Motocross 2 می توان به مسیر های زیبا و مهیج بازی اشاره کرد. علاوه بر این ویژگی یکی از نکات مثبت و خوب بازی این است که،شما امکان شخصی سازی موتور خود را دارید و می توانید به دلخواه در ان تغییر ایجاد کنید. شما می توانید از طریقFacebook, Twitter و Google Play با دوستان خود به رقابت های موتور سواری در این بازی بپردازید. جدید ترین نسخه این بازی را از فراروید دانلود کنید.

توجه : نسخه مود بازی را حتما آفلاین اجرا کنید / اینترنت قطع باشد.

Mad Skills Motocross 2
بازی Mad Skills Motocross 2 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *