خانه » بازی » ایفای نقش » Kritika – بازی اکشن-نقش‌آفرینی انیمه‌ای آنلاین شوالیه سفید اندروید!

Kritika – بازی اکشن-نقش‌آفرینی انیمه‌ای آنلاین شوالیه سفید اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Kritika: The White Knights
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی نقش افرینی Kritika برای اندروید

Kritika: The White Knights شوالیه سفید! عنوان یک بازی نقش افرینی هیجان انگیز از سوی استودیو‌ GAMEVIL برای اندرویدی ها میباشد. در این بازی شما باید با عده ای از افراد که می‌خواهند مخالف شما عمل کنند مقابله کنید و با ان ها بجنگید. شما در نقش یک قهرمان باید در برابر عدالت خواهی با دشمنان مبارزه کنید و تمام مهارت خود را برای نابودی ان ها بکار بگیرید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی دارای خط داستانی جالبی می باشد. داستان روایت میکند که عده از دشمنان شما قصد دارند چیزی را برعکس عدالتی که شما می خواهید را بین مردم رواج دهند. اما شما باید در مقابل ان ها بایستید زیرا انچه شما دوست دارید عدالت است. ان ها چیزی را مخالف عدالت می خواهند رواج دهند به طوری که حق مظلوم نا حق شود.حال شما باید با استفاده از سلاح مخصوص خود با این دشمنان وارد نبرد شوید. با ضربه های قدرتمند خود دشمنان را یکی پس از دیگری نابود کنید. در مقابل دشمنان مقاومت کنید و حمله های ان ها را خنثی کنید. در نقش یک قهرمان از مهارت خود بهترین استفاده را کنید.

از ویژگی های کلیدی بازی Kritika: The White Knights می‌توان به وجود سه حالت مختلف در میدان نبرد، نبردهای رویارویی و نبردهای سهمگین اشاره کرد. علاوه بر ان گرافیک بی نظیر بازی و انیمیشن های مختلف، امکان ارتقای شخصیت های بازی با لباس های جدید توسط بازیکن و… همه ی اینها موجب بالا بودن سطح بازی میشود. شما می توانید جدید ترین نسخه بازی را از فراروید دانلود کنید.

توجه داشته باشید که:

بازی به صورت اینترنتی و آنلاین است و برای بازی کردن اتصال اینترنت مورد نیاز است. بازی هک نمیشود و نسخه مود ندارد ؛ دنبال مودش نگردید ! دیتای بازی با خود بازی بدون مشکل دریافت می گردد!

Kritika: The White Knights
بازی Kritika: The White Knights توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *