خانه » بازی » استراتژی » Invasion: Aerial Warefare . – بازی استراتژی تهاجم: نبرد هوایی!

Invasion: Aerial Warefare . – بازی استراتژی تهاجم: نبرد هوایی!

آپدیتآنلاینرایگان
Invasion: Aerial Warfare
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی استراتژی Invasion: Aerial Warefare برای اندروید

Invasion: Aerial Warefare – تهاجم: نبرد هوایی! عنوان یک بازی سرگرم کننده جذاب در دسته بازی های استراتژیک از استودیوی بازی سازی Tap4fun برای اندرویدی ها می باشد. بازی درباره فاجعه ای است که در اخرالزمان 💀 سال۲۰۲۰ قرار است رخ دهد. دنیا پر از هرج و مرج میشود. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.✅

داستان بازی به این روال است که،در سال۲۰۲۰ رستاخیری به وجود می اید که، همه شهر ها و حکومت ها سقوط می کنند و دنیا رو به نابودی می رود. تمام دنیا تبدیل به میدان نبرد و مبارزه تبدیل میشود و هرکه به فکر تصرف و گسترش مرز های خود است. حال شما باید برای خود گروهی متحد تشکیل دهید و مناطق خود را گسترش دهید. شما بایدهرچه که دشمن دارد را غارت کنید و مواظب باشید که ان ها اموالتان را به غارت نبرند. قبل از حمله به دشمن‌، درباره ان ها تحقیق کنید و بدانید چه نیروها و سلاحهاییی دارند تا با شکست مواجه نشوید.

از ویژگی مثبت بازی Invasion: Aerial Warefare  این است که، دید بازی از نمای بالا می باشد که شما بر کل بازی تسلط دارید و می توانید بازی را به دست بگیرید. همچنین می توانید درمقابل تعداد زیادی از افراد به بازی انلاین بپردازید. به دشمنان حمله کنید،غنایم و اموال ان ها را به غارت ببرید. شما در بازی امکان این را دارید که قلمرو خود را گسترش دهید. طراحی خوب و عالی بازی با صداگذاری هیجان اورش از نکات مثبت بازی است. جدید ترین نسخه بازی را به همراه نسخه دیتا از فراروید دانلود کنید.

توجه :در صورت آماده شدن مود برای نسخه جدید، برای دانلود عرضه میشود.

از ویژگی های نسخه مود عبارت است از:1_پول نامحدود2_ انرژی نامحدود3_ مواد غذایی نامحدود 4_Steel نامحدود 5_ Oil نامحدود

 

Invasion: Aerial Warfare
بازی Invasion: Aerial Warfare توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *