خانه » برنامه » عکاسی » دانلود برنامه Photo Editor Pro – Polish مود اندروید

دانلود برنامه Photo Editor Pro – Polish مود اندروید

آپدیترایگان
Photo Editor Pro - Polish
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Photo Editor Pro - PolishPhoto Editor Pro - PolishPhoto Editor Pro - PolishPhoto Editor Pro - Polish

دانلود برنامه ویرایشگر Photo Editor Pro – Polish برای اندروید

Photo Editor Pro – Polish عنوان یک اپلیکیشن ویرایشگر کاربردی است که توسط InShot In می باشد. ویرایشگر های عکس به شما کمک میکنند تا عیب ها و نواقص عکس را نظیر نور،رنگ،کیفیت و… را برطرف کنید. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی اکنون 4.9 از 5.0 امتیاز می باشد.✅

امروزه افراد علاقه زیادی به عکس برداری از خود و طبیعت و یا هرچیز دیگری دارند. عکس ها یادگاری هایخیلی زیبایی هستند که بهتر است به بهترین شکل ممکن ثبت شوند. افراد با گوشی که در دست خود دارند لحظات خود را ثبت می کنند. عده ای از افراد هستند که علاقه به انتشار عکس خود در فضا هایی مانند اینستاگرام واتساپ و… دارند. همه دوست دارند که عکس هایشان بی نقص باشد تا لایک و ویو بالایی بگیرد. برای اینکار هر عکس نیاز به یک ویرایشگر دارد تا عیب هایی مانند نبود نورکافی،تغییر رنگ،تغییر در بدن و یا صورت و…. را برطرف سازد. برای اینکار نیاز به برنامه های ویرایشگر عکس داریم. حال مبه شما یک ویرایشگر بسیار کاربردی و راحت را معرفی می کنیم .

 ویرایشگر Photo Editor Pro – Polish یکی از بهترین ویرایشگر های موبایل📱برای ویرایش عکس می باشد. شما در این برنامه می‌توانید نور عکس خود را کم و یا زیاد کنید تا مشکلات نوری عکستان برطرف شود. علاوه بر ان می‌توانید کنتراست و تغییر رنگ را در عکس های خود اعمال کنید تا زیبایی عکس هایتان چند برابر شود. علاوه بر ان افکت های زیادی در این برنامه وجود دارد که به صورت اماده هستند که،می توانید روی عکس هایتان اعمال کنید. همچنین شما این امکان را دارید که تغییراتی را در بدن یا صورت خود ایجاد کنید. مانند ویرایش صورت مانند،کوچک کردن بینی،روتوش صورت را انجام دهید. همچینن می‌توانید در بدن خود تغییراتی را مانند، بلند تر کردن قد، لاغری و چاقی قسمتی از بدن را انجام دهید. شما می توانید جدید ترین نسخه برنامه  Photo Editor Pro – Polish را از فراروید دانلود کنید.

Photo Editor Pro - Polish
برنامه Photo Editor Pro - Polish توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *