خانه » بازی » ایفای نقش » Way of Retribution – دانلود بازی نقش‌آفرینی روش‌مجازات اندروید + مود

Way of Retribution – دانلود بازی نقش‌آفرینی روش‌مجازات اندروید + مود

آپدیترایگان
Way of Retribution
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی نقش افرینی Way of Retribution در فراروید!

Way of Retribution روش‌مجازات عنوان یک بازی بسیار جذاب است که توسط استودیوی بی نام و نشان Lib کشور روسیه می باشد. این بازی با ایده و الگوبرداری از بازی Dark Souls است. در این بازی شما در نقش یک قهرمان افسانه ای با قدرت جادویی هستید که برای پیروزی از ان استفاده می کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 3.4 از 5.0 امتیاز است.

داستان بازی Way of Retribution از این قرار است که،خدایان دنیا را از شیاطین خالی کرده اند و همه جا را نور و روشنایی فرا گرفته است. همه چیز در صلح و ارامش است تا اینکه یک شیطان سیاه از تاریکی با نیروهای جادویی ظهور کرده و قصد نابودی دنیا را دارد. حال شما در نقش یک نجات دهنده هستید.

پس از ظهور این شیطان،شیاطین دیگری هم از مخقی گاه خود بیرون امدند و دنیا به تاریکی و سیاهی پیش میبرند. حال شما به عنوان یک فرستنده باید با استفاده از نیرو جادویی خود و شمشیر قوی تان بر دشمنان شیطانی غلبه کنید و ان ها را نابود کنید. بازی از نمای سوم شخص است و کنترل بازی بسیار ساده است. شما می توانید به راحتی به بازی مسلط شوید. بازی دارای گرافیک بی نظیر و صداگذاری عالی می باشد. اگر به بازی های مبارزه ای و نقش افرینی علاقه دارید،بازی روش‌مجازات را از فراروید دریافت کنید.

نکات مهم :

1_ برای اجرای این بازی نیاز به دستگاه های قدرتمند با حداقل پردازشگرهای 6 هسته ای و 3 گیگابایت حافظه رم می باشد. با این حال همچنین باید گفت این بازی به خاطر حجم بالا و ساختار متفاوت خود، ممکن است روی بعضی از دستگاه هایی که مشخصات مورد نیاز را دارند نیز با مشکل اجرا شود.
2_ در نسخه مود، ابتدا بخش اول بازی را پشت سر بگذارید و سپس بخش Fire Shrine را پیدا کرده و به پناهگاه بروید و با پیدا کردن شخص فروشنده (Merchant) آیتم های مورد نظر را با طلای رایگان خریداری کنید.

Way of Retribution
بازی Way of Retribution توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *