خانه » بازی » شبیه سازی » Wild Hunt – دانلود بازی اکشن هیجان‌انگیز شکار حیوانات وحشی اندروید

Wild Hunt – دانلود بازی اکشن هیجان‌انگیز شکار حیوانات وحشی اندروید

آپدیترایگان
Wild Hunt: Hunting Games 3D
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Wild Hunt: Hunting Games 3D در فراروید!

Wild Hunt: Hunting Games 3D شکار حیوانات وحشی!عنوان یک بازی بسیار جذاب از استودیوی بازی سازی Ten Square Games: Sport Hunting and Fishing Games می باشد. در این بازی شما در نقش یک شکارچی حرفه ای هستید که در مکان هایی مانند کوهستان و جنگل به شکار حیوانات می پردازید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما با حیوانات بسیار زیادی از جمله،گوزن،خرس،اردک و… رو به رو می شوید که می توانید ان ها را شکار کنید. مکان هایی مانند جنگل و کوهستان ها برای شکار حیوانات وجود دارد که می توانید هر دو مکان را تجربه کنید. شما برای شکار حیوانات از تفنگ استفاده می کنید. باید تمام مهارت خود را در تیرانداری به کار بگیرید تا بتوانید حیوانات را شکار کنید. باید سریع و تیز عمل کنید زیرا که حیوانات تیز هستند و حضور شما را متوجه می شوند و فرار می کنند.

در بازی Wild Hunt باید مهارت و استعداد شکار خود را در حالت و رقابت 1v1 PvP آنلاین بازی ارتقا دهید و به بهترین شکارچی جهان تبدیل شوید. یک گروه شکار جدید ایجاد کنید و با دوستان و شکارچیان دیگر دنیا از بازی لذت ببرید. در این بازی شما به شکار حیوانات می روید. وقتی با محیط بازی رو به رو می شوید یک فضای کاملا واقع گرایانه را می بینید. دقیقا همه چیز مانند یک فضای کاملا واقعی است به طوری که شما احساس می کنید به یک شکار واقعی رفته اید. حال شما باید بسیار مراقب باشید تا حیوانات شما را نبینند و حضورتان را حس نکنند. اگر حیوانات احساس کنند حضور شما را قطعا فرار خواهند کرد. اگر به علاقه مند به این دسته از بازی ها علاقه مند هستید! بازی شکار حیوانات وحشی را از فراروید دیرافت کنید.
Wild Hunt: Hunting Games 3D
بازی Wild Hunt: Hunting Games 3D توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *