خانه » بازی » ایفای نقش » Guild of Heroes – بازی اکشن-استراتژیک-نقش آفرینی گروه قهرمانان!

Guild of Heroes – بازی اکشن-استراتژیک-نقش آفرینی گروه قهرمانان!

آپدیتآنلاینرایگان
Guild of Heroes: Adventure RPG
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی نقش افرینی Guild of Heroes در فراروید!

Guild of Heroes: Adventure RPG گروه قهرمانان،عنوان یک بازی بسیار جذاب اکشن_نقش افرینی از استودیوی Play Today برای سیستم عامل اندروید است. یک بازی نقش محور هیجان انگیز و اکشن که شما را به وجد خواهد اورد. شما وارد دنیایی پر از سحروجادو با نیروهای عجیب و غریب می شوید. در ابتدا باید به گروهی از قهرمانان بپیوندید و دشمنان خود را نابود کنید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی Guild of Heroes با پیوستن به گروهی از قهرمانان،با دشمنان و نیروهای شیطانی مبارزه خواهید کرد. برای شکست این نیروها،باید تمام مهارت خود را در شمشیر زنی بکار بگیرید و ان را تقویت کنید. به شخصیت و کاراکتر قهرمان خود شمشیر زنی و سحروجادو را یاد بدهید تا بتواند در برابر این نیروهای شیطانی قدرتمند ظاهر شود.با کسب امتیاز در بازی،امکان ارتقا مهارت های خود و استفاده از ان در بازی را خواهید داشت.حال شما از بین جنگجو، کماندار و جادوگر یکی را می توانید انتخاب کنید. با پیشرفت در مراحل بازی،این امکان دارید که در نقش شخصیت های بیشتری حضور پیدا کنید. هر کدام از شخصیت ها ویژگی های مربوط به خود را دارند که موجب می شود تمایل به دست یافتن ان ها پیدا کنید.

به کاوش در مکان های جذاب مانند جنگل ها،سیاه چال ها،غارها و… بپردازید. کاراکتر خود را به انواع به سلاح های مختلف مجهز کنید. دشمنان را با کمک سایر قهرمانان نابود کنید. گرافیک و طراحی فوق العاده بازی،قطعا نظر شما را جلب خواهد کرد. علاوه بر ان صداگذاری بی نظیر و دقیق بازی، از نکات مثبت بازی است که بازی را دو چندان جذاب تر کرده است. اگر به بازی های اکشن و نقش افرینی علاقه مند هستید،بی شک این بازی پیشنهاد ما به شما است. شما می توانید بازی گروه قهرمانان را از فراروید دریافت کنید.

Guild of Heroes: Adventure RPG
بازی Guild of Heroes: Adventure RPG توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *