خانه » بازی » مسابقه » Traffic Rider – بازی موتور سواری سبقت در اتوبان با موتور سیکلت + مود

Traffic Rider – بازی موتور سواری سبقت در اتوبان با موتور سیکلت + مود

آپدیترایگان
Traffic Rider
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی موتور سواری Traffic Rider در فراروید!

Traffic Rider سبقت در اتوبان با موتور سیکلت!عنوان یک بازی سراسر هیجان از Soner Kara سازنده بازی محبوب Traffic Racer برای اندروید است.در این بازی شما یک موتورسواری واقعی را تجربه خواهید کرد. درخیابان ها با سرعت سرسام اور می توانید برانید و از بین موتورهای دیگر لایی بکشید و با سرعت از ان ها بگذرید. این گیم پلی هیجان انگیز از دید اول شخص می باشد. قطعا این بازی شما را به وجد خواهد اورد. شما می توانید با سرعت زیاد بدون محدودیت در خیابان ها به موتور سواری بپردازید.امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که در ابتدا گفتیم بازی Traffic Rider دارای دید اول شخص است و این موجب می شود که شما همه چیز را مانند واقعیت که سوار یک موتور سیکلت هستید ببینید. در بازی بیش از 29 موتور سیکلت حرفه ای وجود داردند که شما می توانید از ان ها استفاده کنید. بازی دارای ماموریت های مختلف با مرحله های متفاوت است که از ویژگی های مثبت بازی است. این ویژگی موجب می شود که شما از بازی خسته نشوید.

در بازی شما با چالش های زیادی روبه رو می شوید که باید از انها بگذرید. در هنگام رقابت با سایر موتور سواران تمام مهارت خود را در موتور سواری به رخ بکشید. منابع و پول نامحدود در بازی وجود دارد که، می توانید با ان ها موتور ها را خریداری کنید و یا ایتم های موجود در بازی را بخرید. یکی از نکات مثبت بازی گرافیک و صداگذاری حرفه ای و واقع گرایانه بازی است که، موجب شده که بازی چندین برابر زیباتر شود. بنابراین اگر شما هم علاقه مند به بازی های موتور سواری دارید این بازی را از دست ندهید. شما می توانید بازی موتور سواری سبقت در اتوبان با موتور سیکلت را از فراروید دریافت کنید

Traffic Rider
بازی Traffic Rider توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *