خانه » بازی » شبیه سازی » 2 Grand Truck Simulator – بازی شبیه ساز ماشین سنگین 2 + مود

2 Grand Truck Simulator – بازی شبیه ساز ماشین سنگین 2 + مود

آپدیترایگان
Grand Truck Simulator 2
  • رای: 169
  • نظر: 0
محبوبیت 91% 91%

اسکرین شات ها

Grand Truck Simulator 2Grand Truck Simulator 2Grand Truck Simulator 2Grand Truck Simulator 2

دانلود بازی شبیه ساز Grand Truck Simulator 2 در فراروید!

Grand Truck Simulator 2 ماشین سنگین!عنوان یک بازی شبیه ساز ماشینیی،توسط استودیو بازی سازی Pulsar GameSoftبرای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما در نقش راننده کامیون و یا ماشینی هستید که برای شرکت های حمل و نقل کار می کنید. در بازی شما وظایف حمل و نقل بارها را دارید و باید به جای مشخصی برسانید. حال در ابتدا بازی شما وارد مرحله اموزشی خواهید شد و تمام کارهایی را که لازم است انجام دهید،به شما اموزش داده می شود. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی 2 Grand Truck Simulator شما برای اینکه بتوانید به عنوان یک راننده کامیون در بازی حضور پیدا کنید،باید اول تمامی دوره های اموزشی را ببینید. در دوره های اموزشی به شما نکات زیادی را یاد خواهند داد. پس از گذراندن این دوره ها شما گواهینامه ای دریافت می کنید. سپس با این گواهینامه،می توانید در شرکت ها به عنوان یک راننده کامیون مشغول شوید. شما ماموریت های بسیار زیادی را در بازی خواهید داشت که هرکدام از ان ها در جاده های متنوعی خواهد بود. بعضی از ماموریت های تحویل محموله در جاده های جنگلی،کوهستانی،بیایان،گل و لای و… است که هرکدام جذابیت خود را دارند.

این بازی با گرافیک بسیار بالا و فضایی بسیار واقع گرایانه دارد که، جذابیت بازی را دو برابر کرده است. شما با ورود به بازی و دیدن جزئیات ماشین ها متوجه واقع گرایانه بودن بازی خواهید شد. بازی دارای نقشه های بسیار زیادی است که می توانید در هر کدام از ان ها به بازی بپردازید. علاوه بر مپ انواع زیادی از کامیون ها در بازی موجود اند که هر کدام از ان ها ویژگی ها و جذابیت مخصوص به خود را دارند.اگر شما هم علاقه به بازی های شبیه ساز ماشینی و راننده بودن دارید،ما به شما این بازی را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید بازی ماشین سنگین 2 را از فراروید دریافت کنید.

Grand Truck Simulator 2
بازی Grand Truck Simulator 2 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *