خانه » بازی » شبیه سازی » Internet Cafe Simulator – بازی شبیه ساز کافی نت اندروید + مود + دیتا

Internet Cafe Simulator – بازی شبیه ساز کافی نت اندروید + مود + دیتا

آپدیترایگان
Internet Cafe Simulator
  • رای: 28
  • نظر: 0
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

دانلود بازی شبیه ساز Internet Cafe Simulator در فراروید!

Internet Cafe Simulator شبیه ساز کافه!عنوان یک بازی شبیه ساز بسیار جذاب است که شما در نقش مدیر یک کافی نت هستید. شما به عنوان صاحب این کافی نت باید بتوانید کافی نت خود را به گونه ای مدیریت کنید که از ان درامد داشته باشید و ورشکست نشوید.کافی نت خود را به مطرح ترین و محهزترین کافی نت شهر تبدیل کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.9 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما در بازی Internet Cafe Simulator باید بتوانید اجاره کافی نت خود را در بیاورید و ان را به موقع پرداخت کنید.حال برای اینکار و کسب درامد شما چالش های بسیار زیادی را دارید. باید بتوانید از به روز ترین سیستم ها برای کافی نت خود استفاده کنید تا مشتریان جذب کافی نت شما شوند. برای جذب مشتری راه های زیادی اعم از تبلیغات وجود دارد. می توانید تبلیغات کافی نت خود را در شهر پخش کنید با اینکار توجه افراد به مغازه شما جلب می شود. شما برای رضایت مشتریانتان باید به درستی به ان ها خدمات دهید. انواع کارهای خدماتی وجود دارد که افراد برای ان به کافی نت ها مراجعه می کنند.

علاوه بر ان شما می توانید از سیستم های گیمینگ که مخصوص بازی هستند برای کافی نت خود تهیه کنید. این یکی از موثر ترین راه های درامد شما است زیرا نوجوانان بسیاری هستند که علاقه به دنیای کامپیوتر و بازی ها گیمینگ دارند. شما با اجاره دادند ساعتی سیستم ها،می توانید کسب درامد کنید. انواع رایانه ها و بازی ها مطرح دنیا را تهیه کنید و به مجهز ترین کافی نت معروف شوید. راه های غیرقانونی وجود دارد که شما می توانید انجام دهید و پول بسیاری به دست اورید. اما باید بسیار مراقب باشید زیرا که کارهای غیرقانونی عواقب بسیار سنگینی را دارد.اگر شما هم به بازی های شبیه ساز مدیریتی علاقه مند هسیتد!بازی شبیه ساز کافی نت را از فراروید دریافت کنید.

Internet Cafe Simulator
بازی Internet Cafe Simulator توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *