خانه » بازی » استراتژی » The Battle of Polytopia – بازی استراتژی «نبرد پولی‌توپیا» اندروید + مود

The Battle of Polytopia – بازی استراتژی «نبرد پولی‌توپیا» اندروید + مود

آپدیترایگان
The Battle of Polytopia
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی استراتژیک The Battle of Polytopia در فراروید!

The Battle of Polytopia نبرد پولی‌توپیا! عنوان یک بازی بسیار جذاب استراتژیک از استودیوی بازی سازی Midjiwan AB برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی جذاب نوبتی است. داستان بازی درباره یک فرمانروایی بر سر جهان می باشد. در بازی قبیله های متفاوت و بدجنس وجود دارند که،همه و همه برسر کشف و تصرف سرزمین ها باهم در رقابت هستند. در ابتدا بازی|، باید تمدنی را برای خود انتخاب کنید. باسایر قبیله ها مبارزه کنید و قلمرو فرمانروایی خود رابزرگ تر و بزرگ تر کنید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می شوید.

همانطور که در ابتدا گفتیم شما باید در بازی The Battle of Polytopia با قبیله های شرور مبارزه کنید و ان ها را شکست دهید. شما با قبلیه های زیادی از جمله قبیله شیاطین رو به رو می شوید. این قبیله ها بسیار خطرناک هستند و باید مراقب باشید. با شکست رقیب سرزمین های متفاوت را کشف کنید و تحت سلطه خود قرار دهید. شما با کشف سرزمین ها، به تکلنولوژی های جدیدی دست میابید. شما در بازی قابلیت این را دارید که از بین قبلیه های موجود در بازی یکی را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. در بازی وارد ماجراجویی های جدید می شوید و باید به کشف سرزمین های جدید بپردازید.نقشه های نامحدودی وجود دارند که،به طور طبیعی خود به خود به وجود می ایند. این نقشه ها نامحدود هستند.
 از ویژگی خوب این بازی گرافیک مدرن و بسیار جذاب و فضایی کامل رنگارنگ است که،بازی را بسیار جذاب تر کرده است.این بازی برای همه سنین مناسب است و با استقبال بسیار زیادی رو به رو شده است. اگر شما هم علاقه به بازی های استراتژیک و مبارزه بر سر تصرف و… دارید،بازی نبرد پولی‌توپیا را از فراروید دریافت کنید.

The Battle of Polytopia
بازی The Battle of Polytopia توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *