خانه » بازی » شبیه سازی » Farming Simulator 23 Mobile – واقعی‌ترین بازی شبیه‌ساز مزرعه‌داری

Farming Simulator 23 Mobile – واقعی‌ترین بازی شبیه‌ساز مزرعه‌داری

آپدیترایگان
Farming Simulator 23 Mobile
  • رای: 13
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی شبیه ساز Farming Simulator 23 Mobile در فراروید!

Farming Simulator 23 Mobile یک بازی جذاب شبیه ساز مزرعه از استودیوی سوئیسی GIANTS Software سازنده سری بازی های محبوب و پرطرفدار Farming Simulator است. بازی های شبیه ساز طرفداران بسیار زیادی را دارد. در این بازی جذاب شما دارای یک مزرعه بزرگ هستید که باید ان را مدیریت کنید. شما در این مزرعه از انواع زیادی از دستگاه ها برخوردار هستید. شما باید با به کار گیری این دستگاه ها باید مزرعه خود را رونق دهید و کسب درامد کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 2.8 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که در ابتدا گفتیم در مزرعه شما انواع متفاوتی از دستگاه ها و ماشین های بزرگ مخصوص کشاورزی وجود دارد. شما باید از این ابزار برای کاشت،برداشت و… محصولات استفاده کنید و محصولات مزرعه خود را به فروش برسانید. محصولات متنوعی را بکارید و با برداشت و فروش ان ها کسب درامد کنید. به همین روال می توانید مزرعه خود را گسترش دهید و ماشین الات بهتری را خریداری کنید. همچین شما می توانید در مزرعه خود حیوانات متفاوتی را پرورش دهید و از محصول به دست امده از حیوانات مانند شیر و… درامد زایی کنید. شما هرچیزی را  که در واقعیت از یک مزرعه میبینید و انتظار دارید را در این بازی تجربه خواهید کرد و به مزرعه داری اشنا خواهید شد. شما می توانید بازی شبیه‌ساز مزرعه‌داری را از فراروید دریافت کنید.

نکات تکمیلی:

1_فایل نصبی بازی FS 23 به همراه دیتای آن به شکل ادغام شده عرضه شده است و نیازی به دانلود جداگانه دیتا نیست.به دلیل حجم زیاد فایل نصبی مراحل نصب ممکن است طولانی شود.

2_بازی شبیه ساز مزرعه داری 23 به صورت آزمایشی عرضه و احتمال وجود ناسازگاری با دستگاه های مختلف وجود دارد.

3_به دلیل جزئیات گرافیکی و حجم زیاد توصیه می کنیم این بازی را فقط روی دستگاه هایی که از لحاظ سخت افزاری قدرت بالایی دارند نصب کنید.

4_در نسخه مود شده پول بازی بی نهایت نیست بلکه قیمت خرید آیتم های فروشگاه صفر است و شما می توانید به رایگان آیتم های بازی را خریداری کنید.

Farming Simulator 23 Mobile
بازی Farming Simulator 23 Mobile توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *