خانه » بازی » مسابقه » Hot Slide – بازی مسابقه‌ای‌‌مینیمال «مسیرهای‌دریفتی» اندروید + مود

Hot Slide – بازی مسابقه‌ای‌‌مینیمال «مسیرهای‌دریفتی» اندروید + مود

آپدیترایگان
Hot Slide
  • آپدیت
  • نسخه 1.5.37
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 12
  • نظر: 0
محبوبیت 91% 91%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Hot Slide در فراروید!

Hot Slide یک بازی بسیار جذاب مسابقه ای از استودیوی چینی Tapcheer می باشد. این یک بازی مسابقه ای بسیار جذاب است که شما را مجذوب خود می کند. شما با انواع متفاوتی از ماسین ها در مسیر های متفاوت مسابقه می دهید و با یکدیگر رقابت می کنید. در بازی مسیر های سخت و دشواری وجود دارد که شما باید بتوانید از پس ماشین ها در این مسیرها بر بیایید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما باید در بازی Hot Slide انواع ماشین ها را جمع اوری کنید و با بهترین ان ها وارد مسابقه شوید و مقام اول را کسب کنید. بازی دارای 30 مدل ماشین متفاوت است. شما می توانید ماشین های خود را ارتقا دهید و ان را شخصی سازی کنید. با توجه به ویژگی هر کدام از ماشین ها وارد مسابقه شوید. این بازی بسیار جذاب از دید نمای بالا است و بسیار بازی را جذاب تر کرده است. شما باید با ماشین های زیادی در بازی مسابقه دهید.

تلاش کنید که تمام مهارت و حرفه خود را در رانندگی به نمایش بگذارید. از سایر رقبا جلو بزنید، دریفت بکشید و با لایی از سایر ماشین ها سبقت بگیرید و جلو بزنید. حریف های شما در بازی واقعی هستند و سعی کنید خود را با ان ها مقایسه کنید تا نقاط قوت و ضعف خود را بیابید. با توجه به مسیرهای سخت و حریفان حرفه ای بازی،شاید فکر کنید که بازی سخت باشد اما اینطور نیست!کنترل ماشین ها ساده هستند و باید بتوانید ماشین خود را کنترل هدایت کنید. پس اگر از علاقه مندان به بازی های مسابقه ای و ماشینی هستید! اگر می خواهید که اوقات فراغت خود را به خوبی بگذرانید، بازی مسیرهای‌دریفتی را هرچه سریع تر از فراروید دریافت کنید.

Hot Slide
بازی Hot Slide توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *