خانه » بازی » مسابقه » Rally Horizon – بازی مسابقه ای – ماشین سواری رالی هورایزن + مود

Rally Horizon – بازی مسابقه ای – ماشین سواری رالی هورایزن + مود

آپدیترایگان
Rally Horizon
  • آپدیت
  • نسخه 0.1.0
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Rally Horizon از فراروید!

Rally Horizon از سری بازی های جذاب ماشین سواری از استودیوی ترکیه ای GRAYPOW می باشد. این بازی جذاب، شبیه ساز بازی ماشینی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این بازی از دسته بازی های ریسینگ می باشد. در این بازی ریسینگ بسیاری از ماشین های اسپرت خفن وجود دارد که شما می توانید از بین ان ها ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید. با انتخاب ماشین خود وارد مسابقات شوید و با سایر افراد به رقابت بپردازید و از ان ها جلو بزنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی Rally Horizon شما وارد دنیای رقابت و هیجان و سرعت می شوید. شما باید بتوانید از سایر افراد جلو بزنید و با سرعت برانید و از بین ان ها لایی بکشید. ماشین های اسپرت جذاب و متفاوتی در بازی وجود دارد که،شما می توانید از ان ها استفاده کنید. همچنین نقشه ها و جاده های متنوعی در بازی وجود دارد که،می توانید از بین ان ها یکی را انتخاب کنید و وارد رقابت سریع و خشن با ماشین های دیگر شوید. شما باید بتوانید به رقیبانتان ثابت کنید که برنده این مسابقه شما هستید.

این بازی نسبت به کیفیت بالایی که دارد،حجم ان کم است. این یکی از نکات مثبت این بازی می باشد که افراد را به خود جذب می کند. گیم پلی بازی و گرافیک ان بسیار جذاب و منحصر به فرد است. یکی دیگر از ویژگی های خوب بازی حالت افلاین بازی است که، شما به راحتی می توانید در هر کجا که هستید وارد بازی شوید. بدون دسترسی به اینترنت خیلی راحت بازی کنید. حال شما هم اگر علاقه به دسته بازی های ماشین سواری و ریسینگ دارید، بازی جذاب ماشین سواری رالی هورایزن را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

Rally Horizon
بازی Rally Horizon توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *