خانه » بازی » مسابقه » دانلود Asphalt Xtreme – بازی ماشین سواری «آسفالت اکسترم» اندروید

دانلود Asphalt Xtreme – بازی ماشین سواری «آسفالت اکسترم» اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Asphalt Xtreme
  • آپدیت
  • نسخه 0.3.9a
  • اندروید 8.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Asphalt Xtreme در فراروید!

Asphalt Xtreme یک بازی رالی ماشینی جذاب با ماشین های افرود بسیار خفن از سوی کمپانی معروف و پرآوازه نت فلیکس (Netflix, Inc) می باشد. در این بازی شما نهایت هیجان و سرعت را با ماشین های اسپرت خفن تجربه می کنید. در بیابان های سخت با ماشین خود برانید و مهارت خود را در ماشین سواری نشان دهید. ماشین خود را انتخاب کنید و ان را شخصی سازی کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

این بازی دارای نسخه های قبل تر از خود است که،همه ان ها در خیابان ها و جاده های اسفالتی بوده است. اما این سری از بازی با سری های قبل متفاوت است. در این سری از بازی Asphalt Xtreme جاده های بازی بیابان هایی مانند بیابان های مصر است که،باعث جذابیت بازی شده است. ماشین های افرود مخصوص جاده های خاکی و بیابان ها با شیب های بسیار زیاد  است که می توان بهتر قابلیت های ماشین افرود را به نمایش گذاشت. این ماشین ها با سرعت فراوانی از سربالایی ها،بالا می رود.

بازی دارای ویژگی های بسیار جذابی است که می توان به،کیفیت و گرافیک بالای بازی،وجود بیش از 30 ماشین متنوع،مکان های متنوع برای رقابت،امکان رقابت چند نفره در بازی و… اشاره کرد. اگر علاقه به بازی ماشین سواری دارید این بازی مخصوص شما است. در بازی، ماشین های افرود و رالی بسیار خفن و جذابی وجود دارد که شما می توانید با یکی از ان ها وارد مسابقه شوید. از بازی و این ماشین های جذاب نهایت لذت را ببرید و سراسر هیجان را تجربه کنید. شما هم اگر علاقه به بازی های جذاب ماشینی مخصوصا ماشین های افرود و رالی دارید،بازی آسفالت اکسترم را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

توجه: برای ورود به بازی نیاز به داشتن حساب Netflix می باشد.

Asphalt Xtreme
بازی Asphalt Xtreme توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *