خانه » بازی » ایفای نقش » Dread Rune – دانلود بازی نقش آفرینی “طلسم خوفناک” اندروید + مود

Dread Rune – دانلود بازی نقش آفرینی “طلسم خوفناک” اندروید + مود

آپدیترایگان
Dread Rune
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ترسناک Dread Rune در فراروید!

Dread Rune یک بازی ترسناک اما هیجان انگیز و جذاب از استودیو بازی سازی Meat Lab می باشد. این بازی در ژانر ترسناک طلسمی و نقش افرینی است. این بازی شما را مجذوب خود می کند و یک هیجان بسیار زیادی را به شما منتقل می کند. شما در بازی در سیاه چاله ها هستید. ایتم های زیادی برای جمع اوری در بازی وجود دارد. شما باید مراقب باشید که در بازی کشته نشوید و بتوانید به مراحل بعد صعود کنید. دشمنان شما در بازی بسیار اند و هرکدام قابلیت های مخصوص خود را دارند که می توانند شما را نابود کنند. با پیروزی در هر مرحله شما امتیاز کسب می کنید و می توانید از ان برای ارتقا تجهیزات و وسایل خود استفاده کنید.امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.

قهرمان های شما در بازی Dread Rune دارای قدرت و ویژگی های مخصوص به خود هستند. قهرمانان شما دشمن های بسیاری دارند که باید بتوانند یک استراتژی درست و به جا را در مقابل ان ها انجام دهند. در بازی سلاح های متفاوتی وجود دارد که،می توانید با استفاده از ان ها رقیب های خود را شکست دهید. همچنین شما باید این سلاح ها را در بازی ارتقا دهید. در این بازی شما قابلیت این را دارید که می توانید هر مرحله را چندین دور بازی کنید و لذت ببرید.

5 منطقه مختلف در بازی Dread Rune وجود دارد که شما از بازی خسته نخواهید شد. در بازی کاراکتر ها و شخصیت زیادی وجود دارد که می توانید یکی از ان ها را انتخاب کنید و وارد بازی شوید.گرافیک بازی سه بعدی می باشد و این باعث جذابیت و تنوع بازی است. شما هم اگر به دنبال یک بازی ترسناک و هیجان انگیز هستید،بازی طلسم خوفناک را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

Dread Rune
بازی Dread Rune توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *