خانه » بازی » آرکید » Hungry Shark Evolution – بازی اکشن “کوسه‌ی گرسنه” اندروید + مود

Hungry Shark Evolution – بازی اکشن “کوسه‌ی گرسنه” اندروید + مود

آپدیترایگان
Hungry Shark Evolution
  • آپدیت
  • نسخه 10.0.0
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 14
  • نظر: 0
محبوبیت 71% 71%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Hungry Shark Evolution در فراروید!

Hungry Shark Evolution یک بازی اکشن و هیجان انگیز برای آندروید است که جزء بهترین بازیهای آندروید بشمار میرود. این بازی از استودیوی مطرح Ubisoft Entertainment است. شما باید کنترل یک کوسه بسیار گرسنه را در دست بگیرید و به یک غوغای دیوانه کننده اقیانوس بروید. تا زمانی که ممکن است با خوردن همه چیز و هرکسی که سر راه خود دارید زنده بمانید. کاربران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

شما در بازی در نقش یک کوسه ی گرسنه هستید. وارد یک دنیای متفاوت می شوید و برای بقای خود باید تلاش کنید. تلاش شما این است که ماهی ها، غواصان، لاک پشت ها، شناگران و سایر موجودات دریایی موجود را بخورید و غذای خود را توسط آن ها تامین کنید. بدین صورت رشد می کنید و بزرگتر می شوید. شما باید هر چیزی را که اطرافتان در Hungry Shark Evolution دیدید از انسان گرفته تا موجودات دریایی را بخورید تا از یک بچه کوسه ی کوچک به کوسه ای بزرگ و 10 تنی تبدیل بشوید. انواع ماموریت های مختلف در بازی را باید انجام بدهید.

با انجام ماموریت ها و جمع آوری دستاوردها می توانید مهمات خود را ارتقا دهید. با خرید اقلام مختلف هیجان را بالا ببرید. وظیفه ی شماست که 5 کوسه ای را که وجو دارد را بزرگ کنید. با پرورش، کوسه هایی غول پیکر و عظیم را بسازید. کوسه بودن کار سختی است. همه چیز در مورد بقا است. شما یک شکارچی هستید، اما برای کمک به شیرجه رفتن و شنا کردن تا ته اقیانوس به کمی تکامل نیاز دارید. از ویژگی های بازی Hungry Shark Evolution : به عنوان یک شکارچی یک جهان باز را هم در بالا و هم در زیر امواج کاوش کنید، ازگرافیک سه بعدی زیبا و جلوه های صوتی جالبی که شما را دیوانه می کند لذت ببرید، حیوانات وحشی و موجودات مرموز را از اعماق با کوسه خود کشف و بلعید، بچه کوسه ها را استخدام کنید و آنها را پرورش دهید تا قدرت شکارگری خود را تقویت کنید.

ماجراهای زیادی در انتظار شما هستند: بقا در اقیانوس، کاوش در دنیای زیر آب، ماهیگیری و خیلی چیزهای دیگر… شما می توانید این بازی جذاب کوسه‌ی گرسنه را از فراروید دانلود کنید.

Hungry Shark Evolution
بازی Hungry Shark Evolution توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *