خانه » بازی » شبیه سازی » Cat Sim Online – دانلود بازی «شبیه سازی زندگی گربه ها» اندروید + مود

Cat Sim Online – دانلود بازی «شبیه سازی زندگی گربه ها» اندروید + مود

آپدیترایگان
Cat Sim Online: Play with Cats
  • رای: 4
  • نظر: 1
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Cat Sim Online: Play with CatsCat Sim Online: Play with CatsCat Sim Online: Play with CatsCat Sim Online: Play with Cats

دانلود بازی شبیه ساز Cat Sim Online: Play with Cats در فراروید!

Cat Sim Online یک بازی جذاب شبیه ساز زندگی گربه ها از استودیوی بازیسازی Turbo Rocket Games می باشد. در این بازی شما وارد دنیای گربه ها می شوید. شما مانند یک بچه گربه ملوس زندگی میکنید و برای خود نژاد انتخاب می کنید و خانواده تشکیل می دهید. یک دنیای سه بعدی گربه های جذاب را خواهید. شما به مانند یک گربه در کوچه و خیابان ها می روید و دقیقا همان چیزی را که یک گربه در زندگی تجربه می کند را تجربه می کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.
بازی Cat Sim Online قطعا مورد توجه علاقه مندان به گربه ها و یا کودکان قرار می گیرد. زیرا که دنیای گربه ها خیلی زیبا و دوست داشتنی است. خانواده ای از گربه ها را تشکیل دهید، برای هم اسم انتخاب کنید و به گشت و گذار بروید. شما می توانید جنسیت گربه،رنگ موی بدن،لباس و… را برای گربه خود انتخاب کنید. در کل ویژگی های ظاهری یک گربه را می توانید شخصی سازی کنید. با تشکیل خانواده تعداد گربه های بیشتری به خانواده تان اضافه می شود.
در این صورت با چالش های زیادی رو به رو می شوید. باید برای خود غذا پیدا کنید تا خود را سیر کنید. همچنین جایی گرم و نرم را برای استراحت خود فراهم کنید. با استفاده از سکه هایی که در بازی بدست آورده اید میتوانید قفل نژادهای جدیدی از گربه ها را باز کنید. شما می توانید با دوستان خود در بازیهای چند نفره آنلاین بازی کنید و به عنوان یک قبیله ای از گربه ها برای حفظ امنیت خانواده خود با دشمنان مبارزه کنید. بنابراین اگر به دنبال یک بازی بامزه و ماجراجویی شبیه ساز هستید،بازی Cat Sim Online را از فراروید دریافت کنید.
Cat Sim Online: Play with Cats
بازی Cat Sim Online: Play with Cats توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات
  1. خیلی خوبهههه😋😍😘😆

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *