خانه » بازی » ایفای نقش » Botworld Adventure – بازی نقش‌آفرینی ماجراجویی در بُت وُرلد + مود

Botworld Adventure – بازی نقش‌آفرینی ماجراجویی در بُت وُرلد + مود

آپدیترایگان
Botworld Adventure
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

دانلود بازی نقش افرینی Botworld Adventure در فراروید!

Botworld Adventure یک بازی جذاب نقش افرینی است،که توسط استودیو بازی سازی Featherweight می باشد. وارد یک ماجراحویی می شوید که بسیار زیبا است. شما باید ضایعاتی را که نادر و کمیاب هستند را جمع اوری کنید. در پی جمع کردن ضایعات باید ربات های موجود در بازی را کشف کنید. در جنگل های سر سبز و زیبا به گشت و گذار بپردازید و به دنبال کشف و یافتن گنجینه ها و اشیا گران بها باشید. همچنین با شخصیت های جدید و زیادی در بازی اشنا می شوید که،بازی برایتان جذاب تر می شود. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.
باید تیم قدرتمند ربات ها را در بازی Botworld Adventure پیدا کنید. شما دارای یک تیم قدتمندی از ربات ها هستید که،با استفاده از ان ها می توانید سد راه دشمنان شوید تا یک راهی برای ضربه به دشمنان پیدا کنید. این ربات ها دارای هوش مصنوعی اند و خودشان در اطراف میدان میپرند و حرکت می کنند. تقریبا ان ها کمکی شما در بازی در برابر دشمنان هستند. ربات های موجود در بازی هرکدام دارای ویژگی و توانایی های مخصوص به خود هستند. باید قدرت ربات را با قدرت بازیکن خود ترکیب کنید تا دشمنان بیشتری را شکست دهید.
شما می توانید از دستورالعمل ها برای ارتقا و ساخت ایتم هایی که دوست دارید استفاده کنید. با پیشروی در بازی سطح شماهم ارتقا پیدا می کند و قدرتتان افزایش می یابد. شخصیت خود را از بین 4 گونه از حیوانات مانند گربه، سگ، بوفالو و مارمولک می توانید انتخاب کنید و ظاهری را که دوست دارید برای شخصیت خود انتخاب کنید و با آن بازی کنید. تلاش کنید از دشمنان خود پیشی بگیرید و ان ها را نابود کنید. اگر علاقه مند به بازی های ماجراجویی هستید،می توانید بازی جذاب Botworld Adventure را از فراروید دریافت کنید.
Botworld Adventure
بازی Botworld Adventure توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *